Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Oh ik ril ook echt van haar achternaam. Ik weet niet of je achternamen kan laten aanpassen maar met die naam had ik het sowieso gedaan.

3 likes

Van je Instafriends moet je het hebben. Als zij er zelf maar goed op staan :joy:

2 likes

Tara Verspon heeft een video geĆ¼pload over zero waste. Een van de comments eronder zegt dit:

Ik snap niet dat ze zoā€™n video maakt en dan zegt dat iedereen zā€™n steentje bij kan dragen en om tips vraagt, maar minder kleding kopen/bestellen ziet ze dan niet als optie? Meerdere keren per maand zoā€™n grote berg kleding bestellen die verpakt zit in plastic zakjes en vervoerd moeten worden lijkt mij een grotere impact hebben dan bijvoorbeeld een plastic rietje te gebruiken. 3/4 van die kledij wordt toch ok weer via united wardrobe verkocht of weggegeven, wat is het nut dan van al die sponshoplogs (behalve dan views krijgen)?

26 likes

Met af en toe crĆØme de la piemel (wie kreeg hier ook alweer de credits voor?)

2 likes

Ik zie die reactie van hen niet (meer).

Ik heb de video niet gezien en zie dus alleen jouw screenshot + jouw commentaar erop. Op basis daarvan trek je volgens mij de verkeerde conclusies? Ze zeggen niet dat ze het niet als optie zien. Wel dat ze nu een ander begin gemaakt hebben, en ik vind: alle begin is goed. Wie weet komen ze later wel tot andere inzichten nog. Volgens mij balen zij er gewoon zo van dat er op het negatieve gefocust moet worden. Wat overigens wel heel menselijk is. Ik noem het mierenneuken. :yum:

3 likes

Die hoofden hahahaha wtf :joy:

Deze poppetjes @Mhysa doen me ook heel erg aan Bonnie en haar kapsel denken;p

4 likes

Het ellendige van deze vrouw is dat ze dus ook anderen aanpraat dat ze beter/mooier kunnen worden dan ze nu zijn. Echt absurd. Ze wordt ook alleen maar bekender doordat youtubers (en van die Temptation-randfiguren) zich dit laten wijsmaken.

Diana is echt gek! Hoe zij ook filmpjes maakt met persoonlijke verhalen met Barbie en haar ex. En dan zegt ze: ā€˜bij Barbie is het allemaal heel mooi en natuurlijk gegaanā€™. HOEDAN?

7 likes

Ze heeft op deze vraag gereageerd op haar Instagram. Ze hadden alles geregeld op Siciliƫ, maar toen kwamen ze erachter dat de gasten alleen op vrijdagavond konden invliegen en zondagochtend uit, en dat wilden ze niet. Vonden ze te kort. Dus hebben ze voor Belgie gekozen.

Ik vind het persoonlijk een lulverhaal, want hoezo een bruiloft (laten) regelen op Siciliƫ en dan erachter komen dat je de tickets niet voor elkaar krijgt? Eerlijk gezegd, ik denk dat er betere spon in Belgie langskwam.

17 likes

Haha ja precies. Net zoals ze in het voorstukje van de vlog zegt dat in de beschrijving ook staat met welke bedrijven ze hebben samengewerkt en wat ze dan zelf hebben betaald. Maar er staat alleen maar een lijst met Ć”lle bedrijven. Zonder specificatie erbijā€¦ :thinking:

Ik vond die backstage beelden wel leuk om te zien trouwens! Zie je het eens van een kant die je normaal niet ziet

2 likes

Ze heeft haar comment verwijderd? Maar gelukkig was daar Rita:

42 likes

Gadver die Verspon ouders kunnen zo lekker happen.

37 likes

Iemand die geen echt off-white tasje kon betalen

1 like

Zo hatelijk dit, als mensen doen alsof iets als minder kleding kopen/minder vlees eten/minder vaak vliegen of autorijden extreme maatregelen zijn die je niet van ze kunt verwachten. Ik vind het echt niet zo vergezocht om bij een video waarin milieubewust leven wordt aangemoedigd door mensen die absurd veel shit kopen daar iets over te zeggen? Veel van die influencers zijn zo ontzettend koopziek dat het eigenlijk altijd ongeloofwaardig is als ze beginnen te piepen over milieubewust leven.

46 likes

oh wauw, ik dacht dat dit zoā€™n minion was maar dit is haar moeder? Heb meteen flashbacks naar master of the dots

4 likes

Blijkbaar heeft Rita een nieuwe leesbril nodig want ik lees toch echt een tip van Ted.

52 likes

Oeh als ik Ted was zou ik echt bloedserieus hierop gaan antwoorden en vertellen wat ik zelf zoal voor het milieu doe. En er ook even bijzeggen dat ik het zo jammer vind dat Tara mijn eerdere tip niet op prijs stelde, ze heeft mijn reactie zelfs verwijderd. Rita, wat ontzettend lief dat u nog wel even op me reageert en me zelfs om tips vraagt, ik heb er namelijk genoeg!

17 likes

@Trenchcoat toch? CrĆØme de la penis? :stuck_out_tongue:

2 likes