Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik zag het net idd ook. Wat ik ook zo stom vind is dat op haar verkoopsite niet staat van welk materiaal haar (Ali) sieraden zijn gemaakt.
Nu weer een enkelbandje die ik best leuk vind maar 20 euro vind ik te duur als ie snel gaat vervagen.
Ze reageren ook totaal niet op een dm met die vraag :roll_eyes:

Wie wilt die Noor in godscrisisnaam nu in een FILM zien?!

7 likes

Via AliExpress kan je een foto zoeken, daar vind je hem waarschijnlijk ook :blush:

3 likes

Jessy maya heeft ook een instastory geplaatst dat ze mee speelt in dezelfde film hahaha.
Ben benieuwd.

1 like

Ik vind het inderdaad echt mega irritant dat jiami inderdaad het woord inderdaad de hele tijd verkeerd gebruikt!!! Ik kan er gewoon geen video meer door kijken

7 likes

Wat heftig zeg! Heb ook een traantje weggepinkt. Die hond vond ook echt alles wel best en gezellig

1 like

ik vind haar wel knapper omdat negin echt zooo veel aan haar gezicht en lichaam heeft laten doen haha. heeft echt zo’n typisch rich people botox gezicht gekregen die Negin

4 likes

Dat doet Edith ook echt in elke zin! Kan er niet meer tegen:neutral_face:

2 likes

Ze zegt geloof ik dat ze af en toe Massa’s video kijkt… #shoutout

1 like

Ik kijk net op de website van een bioscoop, zie ik opeens een film van Dylan Haegens. Ik kijk al een paar maanden geen Youtube meer en ik had dit compleet gemist. Ik keek zijn video’s vroeger altijd, maar tegenwoordig is de doelgroep wat te jong voor mij. Wel ontzettend tof dat hij nu een eigen bioscoopfilm heeft!

3 likes

Tana Mongeau heeft een video van een uur geüpload over Tanacon… Een beetje… laat? Vind een uur over dit onderwerp wel te lang trouwens :stuck_out_tongue: Iemand een samenvatting?

1 like

pfff niet doorheen te komen

2 likes

was ik al bang voor :sweat_smile:

1 like

Ben benieuwd wat jullie van deze regels vinden.

2 likes

Ik vind het goed dat ze erover nadenken en dit ook communiceren. Ik zou het misschien zelf anders doen, en had ook eigenlijk verwacht dat zij hun kind een stuk minder in beeld zouden willen brengen. Aan de andere kant hebben ze ook hun platform gebruikt om een donor te vinden, dus ja.

5 likes

Dit ja.

1 like

Het censuur in Spanje laat me deze pagina niet openen :roll_eyes:
Heeft iemand een samenvatting?

Ik vind het eigenlijk hele “lichte” regels als je wél aangeeft goed te beseffen dat het kind recht heeft op privacy. De vergelijking met de foto’s die je ouders vroeger maakten slaat kant noch wal: mijn ouders maakten foto’s, maar die zijn niet gedeeld met duizenden onbekenden.

Daarbij vind ik het storten op de kinderrekening bij campagnes ook onzin. Uiteindelijk is het hebben van spaargeld voor een kind ook in het belang van de ouder. Je kan er ook voor kiezen géén campagnes te doen waarin je kind een rol speelt. Het storten op je kinds rekening praat voor mijn niet goed dat je je kind, zonder toestemming, inzet voor commerciele doeleinden.

17 likes

Oke komt ie!

  1. Baby komt wel in beeld, maar niet in de hoofdrol. Kind komt wel helemaal in beeld, omdat ze het hetzelfde zien als hun ouders die vroeger foto’s van hen maakten. Als hun gevoel na een aantal maanden toch zegt dat het te veel privacy inbreuk makend is, dan zullen ze hierin alsnog andere keuzes maken.

  2. Geen bloot in beeld, ook niet alleen in luier. Ook verschonen van luiers wordt niet in beeld gebracht.

  3. Niet praten over poep/kwijl/andere ‘vieze’ dingen.

  4. Het kind is geen ‘opvulling’ voor de vlog om 'm zo lang mogelijk te maken.

  5. Geen grapjes over de baby of lompe woorden zoals ‘bek, kwijlen, kop’.

  6. Geen heftige emoties in beeld zoals huilbuien.

  7. Geen ‘opvoeding voor de vlog’. Dus dat het kind zich focust op de camera en dan ‘ander’ gedrag vertonen zoals altijd lachen als de camera in beeld is.

  8. Geen geld verdienen aan het kind. Wel samenwerkingen voor spullen met een review, maar niet daadwerkelijk geld eraan verdienen. Maar als er wel een samenwerking komt die bij ze past, zetten ze het geld dat ze eraan verdienen op de spaarrekening van het kindje.

5 likes

Dit. Zit je kinds straks met een gevulde spaarrekening maar wel te balen van het feit dat hij altijd zo op internet is gezet.

11 likes