Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Noor shopt gewoon even de parasols een andere kleur… Wel zo gemakkelijk.

46 likes

Zullen ze niet gewoon andere bedjes hebben? Lijkt me echt enorm veel werk om alles te photoshoppen :joy: Maar ik kijk tegenwoordig nergens meer van op, helemaal niet bij Noor :sweat_smile:

1 like

Mensen gaan daar volgens mij alleen heen voor de instagram foto’s :joy:

2 likes

Wow ja dit herinner ik me nog! Ik was daar toen zo geobsedeerd door! Ook omdat er op twitter allerlei complottheorieën waren bedacht en foto’s met geheime aanwijzingen enzo!

Het werkt wel want omg ik wil ook naar Positano.

3 likes

Ik had je geantwoord, maar ik zie dat dat strand gewoon heel insta-efficiënt is ingericht :sweat_smile:

2 likes

Wat is er in de bovenste foto voor rare witte streep op haar knieën?

De kaarsen op de onderste foto lijken me ook fake.
Ik vraag me trouwens af of het niet makkelijker is om gewoon lege pizzadozen te vragen/kopen om mee te poseren. Kan je ze in ieder geval hergebruiken…

Ik vind hun best leuk maar dat boek is voor mij ook wel een paar stappen te ver. Ik verbaas me ook dat er volgens mij nog niemand is geweest die dat heeft gedaan. Al wordt er wel heul vaak ‘Alessandro’ genoemd als naam op Instagram. Wat ik echt een afschuwelijke naamkeuze zou vinden :""")

Ik geloof wel dat mensen dat gaan doen

Ik weet niet of ze dat erg zouden vinden, eigenlijk? Wordt er dan niet alleen maar meer over hun gepraat? (En meer boeken verkocht? Of iig in het begin)

Hahahaa sorry ik moet zo hard lachen om queef. Ik dacht wat is ook weer een queef?

Google is your friend:

9 likes

Noor en Sander een keer samen op de foto

love al die ‘boyfriends of instagram’ foto’s

48 likes

Ze is de zon op haar gezicht aan het voelen. Alleen is ze de zon er vergeten bij te shoppen 🤷🏼

2 likes

Je kan bij de groothandel zoals Makro, Sligro e.d. gewoon lege pizzadozen kopen. Dat zijn precies zelfde pizzadozen als bij de pizzeria. Ik denk dat Noor ze daar gewoon vandaan heeft.

2 likes

Extra koffer mee op vakantie voor de lege pizza dozen :rofl:

14 likes

Wil heeft een messy counter in dr #yellowfeed, er staat wel 1 maatbeker op haar aanrecht. #jongensmama

14 likes

Mascha in de nieuwe vlog ‘ik merk dat m’n linkeroog aan het tranen is, meestal is dat een teken dat ik op moet gaan staan, dat m’n lichaam zoiets heeft van ik ga je laten janken want je moet opstaan’

???

53 likes

Maar hij heeft zn haartjes ook niet gekamd en een sinaasappel in de hand!!!

3 likes

Als ik in bed lig gaat er ook altijd 1 oog (vaak links) tranen, al weiger ik dat te zien als een signaal dat ik eruit moet.

12 likes