Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Was dat niet in Tiens huis? Die hele epiloog over hoe Tien de waterkoker naar rechts draaide, maar Wil dat zelf naar links deed.

1 like

Jawel, maar haar eigen maatbeker gaf dr ook struggles

2 likes

Kan iemand mij uitleggen waarom Noor hartjes plaatst bij foto’s van Kylie jenner?
Zijn ze bff’s? Wil ze doen lijken alsof ze haar kent? Is dit om meer volgers te krijgen? Ik snap het niet :woman_shrugging:t3:

4 likes

Zit misschien haar target audience daar en hoopt ze dat andere mensen doorklikken. Ze draagt immers de zelfde soort hooguitgesneden zwemkleding.

8 likes

Vast weer zo’n special snowflake-kwaal waar ze ‘één keer per jaar !!1!1!!’ last van heeft.

2 likes

Ik vind ze nu wel anders, maar kan niet zo goed de vinger erop leggen wát ik dan anders vind. Desondanks vind ik het steeds leuk om te zien, maar dat heeft vooral met New York zelf te maken denk ik!

Het was tot voor kort best wel onpersoonlijk en een beetje “reisprogramma achtig”, niet iets waardoor ik een vlog leuk vindt om te kijken. Het werd toen ook een beetje een; WAT BEN IK GRAPPIG HE, KIJK DAN, LACHEEHH LACHEE, HIHIHIH, IK BEN ZO GRAPPIGGGG show. Sindsdien ben ik gestopt;p en ik vond Corien en de interactie tussen ze wel leuk, maar die is er nu natuurlijk niet

1 like

Corien komt weer! Geen idee voor hoe lang.

Rommelig but perfect but rommelig

32 likes

Wat vinden jullie? De kinderen van Wil Rob Geus kinderen?

6 likes

Ik vind de kids van Wil meer van die blije bakfietsmoeder kinderen, maar dan zonder de bakfiets.

13 likes

Ik vond haar vorige NY vlogs veel leuker omdat dat gewoon weekvlogs waren (tenminste ma-do en Vr-zo) en je echt een beeld kreeg van haar leven daar. Nu upload ze 1 video in de week (soms geen video voor een week of langer) en zie je alleen de uitjes. Vorige keer zag je meer van haar leven nu is het inderdaad meer kijk dit kun je doen in NY.

1 like

Breng haar nou niet op ideeën

1 like

“Kijk mij nou op deze bakfiets jongens, is het niet hilaaaaarisch”

Hoor het haar al zeggen.

7 likes

Ik vind Enzo echt heel lief voor zijn fans.

11 likes

Ik zag gisteren een vlog dat hij in een speelgoedwinkel was en toen kwamen er twee jongetjes naar hem toe voor een foto en toen mochten die jongetjes gewoon iets uitzoeken uit de winkel. Allebei 1 ding, prijs maakte niet uit. Mijn hart smolt echt haha, zo lief!

56 likes

Ja die heb ik ook gezien! Hij heeft ook heel vaak merch in zijn auto liggen wat hij dan aan fans geeft als ze op de foto willen. Echt lief.

10 likes

Ugh i feel you. Heb dit ook altijd in hun vlogs, je ziet ook bijna nooit echt gezellige lieve romantische dingetjes ofzo? Soms snap ik ook echt niet waarom ze samen zijn, het is vaak alleen maar de agressieve “nee SCHAT doe nou niet/LIEF doe dit nou wel”, maar misschien is dat in real life dan anders ofzo.

6 likes

Ik had liever naar Nienke Plas en Resley gekeken, vind het maar saaie koppels

Omdat jullie het er over hadden ging ik de video ook kijken, maar ik dacht echt even een paar seconden huh met wat voor jongen zit Manon daar nou dan, die heeft toch net een kind met Dwayne?

2 likes