Vind het ook vermoeiend hoe erg zij laat zien dat ze dure spullen heeft met die Chanel doosjes en LV tasjes overal in de kast. Waarom staat er ook maar 1 sneaker in de kast.
Nu ze niet meer op school gaat werken gaat ze misschien extra veel en lang met de honden lopen? Of ze verwachten dat haar YouTube zo goed gaat en ze binnenkort een huis kunnen kopen ofzo.
Hetzelfde hier, haha! Ik wilde bijna vragen WAT Jill nou eigenlijk doet, aangezien ik alleen maar dit soort foto’s van haar zie voorbij komen en op het EGF af en toe iets over afvallen, maar toen besefte ik dat ik dat zelf ook wel kan uitpluizen door haar kanaal op te zoeken, maar ik daar eigenlijk gewoon echt helemaal geen zin in heb. Ik kan me niet voorstellen dat als haar instagramfeed alleen maar vol staat met dit soort selfies, ze mensen nieuwsgierig maakt naar haar content.
Ik vind Bollie echt geen leuke naam haha
Als je nou samen met iemand anders allemaal dure schoenen koopt en en ieder een schoen van alles in de eigen kast zet. Dan heb je wel de luxe uitstraling met al die uitgestalde spullen maar dan voor de helft van de prijs.
Ik vind het stiekem een beetje ordinair wanneer mensen zo patserig doen met papieren tasjes.
Heeft iemand zin hier 56 minuten aan op te offeren?
Jij, denk ik. Mag je het daarna hier na komen vertellen
Ik ben het aan het overwegen. Als er nog M&M’s in m’n kast liggen dan zal ik een poging wagen.
Zit Jill hier nog of zit ze op WTF?
Ik ga dit zo kijken in de trein!
Volgens mij zijn het gewoon allemaal stukjes van der oude scheidingsvlogs die eerst allemaal online stonden. Die heb ik toen allemaal gekeken.
sommige mensen zien en horen zichzelf echt te graag praten.
Ja het is niet heel erg interessant
Ik zag een keer in een kledingverkoopgroep op Facebook dat een meisje die papieren tasjes verkocht voor 10 euro per stuk ofzo Ook niet eens allemaal designermerken (niet dat het dan niet stom zou zijn maar goed) maar gewoon Victoria’s Secret, America Today enzo. Whyyy.
Ik snap ook helemaal niet wat de reden is. Dat bespreekt ze helemaal niet.
Alleen dat er iets was met zijn familie, maar watttt dan?
Wat ik er nog van weet is dat voor haarzelf ook nooit helemaal duidelijk is geworden wat nou precies de reden was. Ze kon inderdaad niet met die schoonfamilie overweg ook vanuit hun kant en dat is een keer fout gegaan. Maar haar ex-man zat daar altijd tussen en koos niet perse een kant. En toen heeft hij opeens besloten dat ie niet verder kon en vrij snel daarna had ie een nieuwe vriendin die hij volgens haar al langer kende.
En ooit waren er vlogs waaruit bleek dat hij misschien al een vriendin had. Het is nooit helemaal uitgesproken, maar aan de hand van fb-foto’s leek het alsof hij dus vreemd ging.