Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Jaaaa en dat dan dat ene kindje niet eens iets uitkoos <3 Let je op, bunker Mascha? Ook met 2 miljoen subs kun je zo met mensen omgaan.

10 likes

I love enzo en begrijp volledig waarom hij zo groot is. Ik keek vroeger zijn vlogs wel eens en hij probeerde zijn fans ook gewoon echt belangrijke shit mee te geven. Dat je, je niet hoeft te schamen voor bepaalde dingen, dat je soms eventjes de afwas voor je ouders kan inruimen of uitruimen, dat luizen niet raar zijn, dat je altijd aardig tegen andere moet zijn etc.

Vind hem echt een schatje tegenover zijn fans!!! Ik vind hem ook één van de weinige YouTubes die áltijd zijn dankbaarheid toont tegenover zijn kijkers.

58 likes

iemand de bevallingsvideo van Sanny gezien?

Yes. Vond het een normale video, het is geen clickbait.

1 like

Heb ook even gekeken, vond het ook wat langdradig maar dat shot dat ze thuis op de wc zit met die kaarsen om haar heen en hoe lief Jorg dan doet, zo cute.

Haar man (vriend?) heeft ook een kleine woordenschat, zegt alleen maar faaaack faaaaaaaaaack tijdens de video. Het was idd wel een lange zit maar ze vertelde wel prettig.

De baby van Jonathan en Anna heet Andrea Luca! Vind het wel soort meisjesachtig? Maar moet zeggen, op z’n brits klinkt het wel schattig ofzo.

2 likes

Ja maar op het Italiaans is dat een mannen naam en wist je dat Anna half Italiaans is!!! (Deze lui doen daar altijd helemaal hysterisch over dus dit is sarcastisch)

13 likes

Hahaha ja mijn vriend zat mee te kijken en toen zei ik “andrea, echt een meisjesnaam?” En toen zei hij idd ook dat het ook een italiaanse jongensnaam is!

Claire deelde op haar instastories een video van een vrouw in de metro in NY die in haar neus zit te pulken, met daarbij de woorden “dig deep girl”. Ik snap dat het disgusting/grappig is om zoiets te zien. Maar post dat toch niet? Niemand heeft daar boodschap aan en die vrouw heeft ook niet gevraagd om gezien te worden door je 70k volgers.

50 likes

Haha ja net wakker, excuse me :joy:

Vind dat zo triest mensen belachelijk maken op social media.

42 likes

Andrea is mijn favoriete jongensnaam en ik ben stiekem best blij dat het ook buiten Italië steeds normaler wordt, haha! Door de betekenis vind ik het ook wel kloppend (hoewel het niet zo belangrijk is, natuurlijk): “It derives from the Greek ἀνήρ ( anēr ), genitive ἀνδρός ( andrós ), that indicates the man as opposed to the woman (while man in the meaning of human being is ἄνθρωπος, ánthropos , ἀνθρώπου, anthrópou ).”

2 likes

ja echt, don’t be a bully. Ook al zal die persoon dat nooit persoonlijk te weten komen (hopelijk, onderschat de kracht van internet niet).

5 likes

Ik kwam er pas heel laat achter dat Andrea ook een meisjesnaam is, de eerste Andrea die ik kende was een jongen.

Ik krijg bij die Claire sowieso wel een better-than-you-attitude gevoel. Dus dit verbaast me niks.

24 likes

En Andrea uit Temptation Island

Ik vind het echt jammer hoe Jill veranderd is.

16 likes

Vind dr ook enorm oud lijken op deze foto, met dat bekkie zo

6 likes

Ik vind Yvonne echt een knappe meid, maar begrijp totaal niet wat ze steeds met haar haren doet?? Die gekke blonde plukken door haar, haar… Ik denk dat bruin haar, haar veel mooier gaat staan

7 likes