Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Als daar je eetlust al van vergaat…? Bijzonder
Ik denk meer van waarom zou je zo op internet willen staan maar prima veel plezier ermee

Mijn god. Goed cashen. Maar waar verkoopt ze dat hoesje dan? Ik zat al in haar webshop te kijken maar daar zie ik ze niet.

7 likes

Maar even, mag dit eigenlijk wel?

Ze zijn niet hetzelfde, dus wellicht is de goedkope wel de fake

Ja hoor, Mascha gaat weer veranderen van foto edit stijl ivm BM. Zie dr insta

2 likes

Wtf zij verkoopt em voor 20!

Ze zijn wel hetzelfde

Als je het gewoon inkoopt van een groothandel dan mag je het doorverkopen hoe je het zelf wil. Net als coca cola in de supermarkt vs benzinestation vs festival, die heeft ook overal een andere prijs

Ja precies, ik heb Willemijn ook een dm gestuurd naar aanleiding van haar story, wat zij vindt van de ophef rondom het boek Jamie Li, maar vraag me af of ze erop gaat reageren.

Ik zag het boek in haar hometour video in haar open kast staan. Niet dat dat meteen wil zeggen dat ze achter het boek staat. Maar het lijkt me toch dat ze het dan niet echt eens is met de kritiek, want anders zou je dat boek toch niet als accessoire in je kast zetten?

2 likes

Als je goed kijkt zie je toch dat de maan en de sterretjes op een andere plaats zitten en minder of meer gekanteld zijn…

Heh ik ben echt helemaal verbaasd dat mascha naar burning man gaat. Het was zeker weer de laatste x dat het kon?

2 likes

Ja net als de afgelopen drie jaar.

17 likes

Maar dat is toch al lang bekend of mis ik het punt :blush:?

Dat is wel vaker met alieexpress spullen. :stuck_out_tongue: op haar eigen telefoon zitten ze ook weer net iets anders dan op de foto op haar site.

1 like

Belandde net in een wanhoopsmoment op 2wmn. Hebben ze een artikel over het dragen van dr. martens in de zomer (“Ik dacht dat dr Martens in de zomer niet konden, willemijn vond van wel” vervolgens 4 foto’s met “ moh leuk, ja zo zou ik het ook doen, oh stoer”). Je zou toch uit schaamte je salaris moeten doneren aan een fonds voor journalistiek of literatuur als je dit soort meuk schrijft en online zet.

19 likes

Ik volg dr vlogs niet meer en het beutyblogtopic staat sinds ff bestaat al op negeer dus ik wist het echt niet!

1 like

“Met dit soort schoenen maak je wel gelijk een statement voor mijn gevoel, zo van ‘Hier ben ik!’”

Dit is gewoon hun baan, hoe dan

6 likes

Welk statement? Dat ze achter de trends aan hobbelen?

14 likes