Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Nee meer zo’n statement van ‘hier ben ik’ snap je

26 likes

Volgens mij mag je een product namaken als het op 7 punten anders is dan het origineel, dus inderdaad gekantelde sterren en dat soort dingen. Dan mag je het verkopen als een eigen product.
Pin me er overigens niet op vast, ik heb dit ooit via mn werk gehoord, maar me er verder niet in verdiept.

Als ik het zo zie, lijken Dr. Martens me ook uitermate geschikt voor een (modderig) festival. Alleen dat is misschien wel weer een beetje zonde van de schoenen.

Dit jaar Dr. Martens en reken er maar op volgend jaar gaan Wil & Tien zeker naar Lowlands even me-time en weg van hun jongens. Wat een stoere meiden.

9 likes

Dat het jaar erna als onze Burning Man Queen een jaar er tussenuit is en hopelijk haar andere wens in vervulling heeft zien gaan. Je moet het rustig opbouwen hè. :yum:

2 likes

Jongens de drama rond Manny, Laura Lee, Gabriel Zamora en Jeffree Star was wat ik nodig had terwijl ik ziek was. Mijn god zeg. Hierbij de subscribercount van alle 4

Edit: Kan zijn dat de video het niet doet omdat hij wordt verwijderd. Ik heb voor nu de nieuwe link erin gezet.

5 likes

Dit is zo’n lang verhaal, ik kan het niet eens uitleggen. Als je het echt wilt weten hoef je alleen deze 3 videos te zien en dan ben je up to date. Deel 1, Deel 2 en Deel 3.

2 likes

Hahaha, Bonnie past een petticoat in een tweedehands winkel.
“deze rok is zo raar, hij heeft allemaal lagen maar mijn onderbroek schijnt er nog steeds doorheen. En om er nou nog een rok onder te doen, dan worden het wel heel veel lagen…”
:joy:
Ik vind het echt leuk dat er weer vlogs zijn.

19 likes

Deze video is verwijdert vanwege spam en misleiding

2 likes

Ja ik zag het. Het was de subscribercount van Jeffree Star, Gabriel, Manny, Laura en Nikita omdat Manny en Laura nu heel snel subscribers missen en Gabriel bijv meer krijgt.

2 likes

Omdat ik geen leven heb, ben ik best op de hoogte van deze drama, helaas. Gabriel, Manny, Laura en Nikita zijn allemaal oud vrienden van Jeffree. De drama begon met een tweet van Gabriel, die een diss was naar Jeffree. Daarnaast greep hij ook terug op Jeffrees racisme. Als reactie hierop werden er racistische en andere ongepaste tweets opgerakeld uit het verleden van Laura, Gabriel en Nikita. Zij zijn nu allemaal panisch bezig met hun imago te redden en keren zich zelfs tegen elkaar.

Excuses voor het lange verhaal, ben even kwijt hoe je een spoiler toevoegt!

11 likes

Haha ik kon dit serieus niet kort uitleggen, you did well. Daarnaast heeft Gabriel een video gemaakt met alle tea omtrent dit. Het is dat ik ziek ben en de hele dag niks te doen heb HAHAHA.

2 likes

Haha ja, vind het persoonlijk erg interessant om te zien dat mensen de consequenties ervaren van hun slechte gedrag. Laura Lee is bijna een half miljoen abonnees kwijt, mede door een bar slechte apology video waarin ze wel excuses kan aanbieden aan haar mede-racist Jeffree, maar niet aan de groep mensen die ze diep heeft gekwetst. Ik zie het als een stap in de goede richting voor de aanpak van de grote aanwezigheid van racisme, seksisme e.d van youtubers

10 likes

Als alle merken nu ook een standpunt innemen dan ben ik blij. Anders heeft het geen zin om mensen te exposen. Ik wist dat er iets louche was aan die youtubers.
Al die mensen waren allemaal vrienden met Jeffree. Ik kan hem niet uitstaan door zijn gedrag maar hij is wel de reden dat Manny en co zo veel volgers hebben. Het is door veelvuldig in de video’s van Jeffree te komen dat ze aan populariteit gewonnen hebben en nu zijn ze allemaal te goed voor hem? Het kon hen blijkbaar allemaal niet veel schelen toen ze nog niet op het niveau van nu waren.

7 likes

Ik vind het een beetje moeilijk ook om Jeffree nu uberhaupt in een goed licht te zien. Na de video met Shane is iedereen vol lof over hem en vergeven hem maar toch heb ik er een nare nasmaak ervan ofzo? Ik kan het niet uitleggen.

4 likes

Zoals het er nu uitziet, is het vooral Laura die veel brand deals aan het kwijtraken is. Daarbij is wel de vraag of het komt doordat deze bedrijven zo fel tegen racisme zijn of omdat ze graag slechte publiciteit uit te weg gaan…

1 like

Ik heb het drama van heel dichtbij gevolgd maar het is te veel om deftig uit te leggen. op reddit is er iemand in de comment section van de laura lee megathread vol. 2 die alles volgens tijdlijn uitgeschreven heeft: https://www.reddit.com/r/BeautyGuruChatter/comments/98tbjf/laura_lee_controversy_megathread_vol_2/e4ilk38

5 likes

Ik heb Jeffree nog niet vergeven haha. Ik blijf hem als een naar persoon zien. Ja die serie met Shane zie ik als PR-stunt. Hij kan nog altijd de “narrative” van die video’s controleren.

6 likes

Mijn probleem is dat het wordt weggezet als ‘Jeffree heeft een moeilijke jeugd gehad etc etc’ en dat het vooral een issue is van het verleden, terwijl Jeffree tot op heden nog steeds racistische uitspraken doet, vaak gericht naar donkere vrouwen

8 likes

Ja precies, deze youtubers zijn voor bedrijven vooral wandelende moneybags

2 likes

Hun statements zijn onoprecht. Nikita snapt eerst ja ik kom van a’dam, lange vlucht, jetlag, valies misschien kwijt en oh ja sorry voor de ongevoelige tweets. Ik was jong en toen ook nog een jongen. Ik ben iemand anders nu. Doei!

QUE!!!

3 likes