Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Deze foto is al een keer eerder besproken, maar ik weet nu even niet of het nog op het EGF was of op het WTF.
Maar de schapen links en rechts van haar zijn ook heel mooi ctrl c ctrl v

6 likes

Echt he, alleen maar zelfverheerlijking om
zo hopelijk nog zelf een click te krijgen
 gewoon niet de echte wereld.
Wie wordt er nu wild van Knorr?

Hahah oke blijkbaar dus toch een doelgroep :+1:t2:

Ja hoor hier, de Knorr kip madras! Guilty pleasure :raising_hand_woman:

3 likes

Foto is meerdere keren besproken op meerdere plekken haha want het blijft een rare foto.

Hier ergerde ik me ook aan inderdaad! En dan vooral toen ze prijs aankondigde want ze zei echt: het is zooo duur, houd je vast voor de prijs!! En ik dacht al dat ik me kon herinneren dat het +/- 10€ was en het was dus ook 12€. Tuurlijk prijzig maar het is ook echt een hype, het is een grote shake, er zit een donut bovenop, er zit nog allemaal ander snoep op
 Met zo’n aankondiging dacht ik echt 25€ ofzo :sweat_smile:

9 likes

Heeee @HvO hierbij zit wel het mannenteken

2 likes

Jaa dat bedoel ik inderdaad!

2 likes

Hahah precies dit. Ook echt houd je vast!! Gelukkig maar anders was ik vast van mn stoel gevallen van die TWAALF euro

2 likes

Ik vind het wel grappig dat als ik Bonnie kijk dat ik vooraf altijd een reclame van Big Mac te zien krijg, over hoe lekker dat vlees is

Zou ze dat weten? :stuck_out_tongue:

8 likes

Ik denk dat ik vandaag die nepkipburger van de Maccie maar moet proberen als tegenhanger van dure shakes van 12 euro. :sunglasses:

1 like

Hmm, ik verwijder mijn cookies altijd
ik heb nog nooit een Bic Mac op en google daar ook nooit naar of zo

OF zou het komen omdat ik hier gister een poll over McDonald’s heb aangemaakt? :face_with_monocle: :face_with_monocle::face_with_monocle:

17 likes

Ik heb hier gisterochtend nog een heel verhaal getypt over Ikvrouwvanjou en al hun spon, maar nou was er net een nieuwe weekvlog en die ging ik even kijken. Op een gegeven moment heb ik hem maar weer uitgezet.
Het was één grote reclamevideo en op de momenten dat het niet ging over gekregen spullen gingen ze zélf nog maar even vanalles en nogwat kopen, nóg meer zooi voor de baby(kamer) en voor in hun huis.

7 likes

Ja ik vind hen als personen ook superleuk! Ik volg ze ook al heel lang (want ik ken Scarlet nog van proud2bme vroeger). Maar die vlogs gaan niet echt meer ergens over helaas :frowning:

1 like

Ik vond ze veel leuker toen ze nog niet zo groot waren en alleen maar weekendvlogs maakten.

2 likes

Voor wie van verbouwvlogs houdt, denk dat dit een hele leuke serie wordt om te volgen! Ik vond het iig leuk haha.

7 likes

Ik vind bij zoveel spon én veel kopen dat je best wat kritischer mag zijn. Allemaal spullen die je toch niet gebruikt, omdat je op zoek bent maar die ene specifieke okergele draagzak. Sowieso vind ik dat ze veel bezig zijn met spulletjes en kleertjes en perfecte meubels.

3 likes

Vond het wel grappig toen ze na dat huilen zei “ja ik dacht het is al 2 vlogs geleden dat ik heb gehuild” ofzoiets :stuck_out_tongue:

Oh! En ze was eventjes salty bij het vermelden van haar Hellofresh-achtige box, zij hebben die dus wel gewoon zelf gekocht, geen spon etc. en dan zei ze iets à la “Ja er zijn nog mensen die dingen kopen” :sweat_smile:

9 likes

Ik vind de vlogs echt minder :frowning:
Idd heel veel spon en kopen kopen en weer zakken kleding wegdoen :woman_shrugging:t4:
Inhoudelijk ook saai!

3 likes

Hallo mensen er is een baby onderweg! Een baby kost geld! :upside_down_face::roll_eyes: