Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

dit had die foto moeten zijn van die man op dat schilderij die zo op george leek hahaha

3 likes

U als in you. Dat is ze zelf.

Serena staat er ook bij. Screenshot is niet van Serena zelf maar van iemand anders.

(En nogmaals, lekker belangrijk ook haha. I was intrigued.)

1 like

Oh duhhh haha sorry ik let niet op

Offff… Betty is still alive: ze heeft nog steeds een tweede persoonlijkheid compleet met eigen telefoon.

Of niet.

60 likes

Ik mag jouw theorie wel @Krabsalade

Offffff…

Haha

1 like

Ik ben op onderzoek uitgegaan. Ik denk dat het ene Ellis is. “Afgelopen weekend heb ik eindelijk weer eens met mijn ‘YouTube’ vriendinnengroepje afgesproken; Ellis, Cath en Dionne.” https://www.beautylab.nl/instalab-week-6-heel-babycadeautjes/

54 likes

Wow goed zoekwerk hahaha

46 likes

Had spannendere namen en verhalen erbij bedacht inmiddels. Had zelf even moeten Googlen ipv mijn fantasie te gebruiken haha.
Dank!

1 like

maar wat vonden jullie er interessant aan haha, wie dachten jullie dan dat het was?
het zou interessant zijn als het bijv cynthia was of mascha maar voor de rest? :stuck_out_tongue: kan even niet bedenken waarom dat geheim zou moeten zijn

4 likes

Ja hahhaa boeiend???

5 likes

Bedankt!! Haha word soms zo bang als ik moeder op YT zie…

1 like

Kan er dan ook even een screenshot worden geplaatst over juicy verhalen van Dionne en Enzo? Of is het niet die Dionne? De enige foto erbij is een foto van een toetje. Ik snap waarom ik nooit meer op haar site kijk, jeetje.

1 like

Ben trouwens wel benieuwd naar Jamie Li bij In Tim’s tent. Tenminste… ze had opnames op Texel waar ze niks over mocht zeggen terwijl Tim den Besten daar ook de hele tijd filmde voor z’n programma. Misschien kan hij zure kantoortrut de nieuwe quinoakut maken.

6 likes

ik kreeg juist zin in een baby

10 likes

Edit: onboeiend :innocent:

Ja, dat is de vraag :male_detective:t2:‍♂ Vind het vooral raar dat Serena dus een screenshot post die eigenlijk niet van haar is? Dus Ellis stuurt de screenshot door en zij deelt hem op instagram. Zo onspontaan (is dat een woord?). Is het belangrijk om te weten wie U is, nee maar leuk is het wel. Net PLL maar dan met U ipv A :joy:

2 likes

Ik denk dat Serena naderhand in die app gewoon vroeg “kan iemand screenshot sturen van die berichtjes? Zet ik t op instastories!” Dat ze dat wilde omdat “Serena” er dan duidelijk staat boven de berichtjes en dat iedereen dat dan snapt.

7 likes

Goeie! Ook benieuwd naar. Het viel me de laatste tijd ineens op dat hij al haar fotos op instagram liket. Hij lijkt me een uitstekende keus om haar eens goed aan de tand te voelen! Hopelijk krijgen we een inhoudelijke(re) reactie op de rel.

Dit is echt raar.

1 like