Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Hallo mensen er is een baby onderweg! Een baby kost geld! :upside_down_face::roll_eyes:

Zoals zij het doen kost het inderdaad duizenden euros :speak_no_evil:

Wat vonden jullie van scarlets mening mbt kinderopvang? Ik vind haar altijd zo ongenuanceerd met dr meningen, best vermoeiend eigenlijk? Ze lijkt me soms echt een lastig persoon🤐

3 likes

Wat is haar mening omtrent kinderopvang?

Ik kan nu niet naar de vlog kijken en wel benieuwd.

Haha ja, daarom zoveel spon. :smiley:

In deze vlog besefte ik me ook hoe enorm veel geld ze moet verdienen als ze zomaar die boots van Gucci kan kopen en dan nog iets van Dior ( zonnebril mss?).
Ik vind haar ook een echt leuke persoonlijkheid. We zouden vriendinnen kunnen zijn!

3 likes

Ze zag ren jongetje op het raam tikken bij een kdv en vond dat toch een beetje zielig en ze vind kdv toch ook wel een beetje zielig en wil ze liever niet. (Ze zei wel dat ze t waarschijnlijk toch zal moeten doen later)

Wat mij denk ik vooral stoort is dat ze vaak sterke meningen heeft (nu vaak over kinder dingen) en voor mijn gevoel zich er nog weinig in verdiept. Ofzo?

Ben ik de enige die mij irriteert aan het feit dat wilvantien en tienvanwil op Instagram zonder hoofdletters is geschreven? Of heet dit mierenneuken?

13 likes

Nee ik vind dit ook echt mega irritant haha.

2 likes

Ik kan me zo storen aan dit soort onzin. Een goede kinderopvang is sociaal gezien alleen maar prima voor je kind, kan het nog eens aan zijn ouders ontsnappen.

@HvO dit het ik ook enorm. Het constante gekkie-sexy huisvrouw annex ondernemer gedoe. Zie het al voor me dat ze nu ineens alles samen doen en op een begeven moment brouilleren (hopelijk niet a la nieuwe buren)

4 likes

Haha ja dit bedacht ik me ook laatst! Opeens zijn die buren superdik allemaal met elkaar, helemaal bevriend. Ik zag het helemaal voor me dat het dan enorm escaleert :speak_no_evil:

Maar dat zal vast niet. Eigenlijk, ondanks al die dingen die hier genoemd worden, vind ik Wil wel leuk om te volgen. Ik vind haar wel pittig, op een heel kneuterige brave huisvrouwenmanier. Ik vind haar in ieder geval leuker dan Martine (ik moest btw echt even nadenken hoe ze ook alweer heette, door dat tienvanwil denk ik steeds Tineke), want ze is zooooo zweverig en ik heb het gevoel dat ze zich daarover ook verheven voelt. Mede door dat krabbenmand-gedoe.

11 likes

Toen ik de vlog keek, dacht ik hetzelfde. Even 790,- aftikken voor die boots, alsof het niks is (voor haar waarschijnlijk niet)

1 like

Ja ik had ooit eens een soortgelijk appartement gevonden online in dat gebouw waar zij woont, en dat kostte 1000 euro excl. Vond ik al best een pittig bedrag om in je eentje op te hoesten!

Wie niet??!!!11?1?1?

Nee grapje tuurlijk

Alle gebruikersnamen op instagram zijn toch zonder hoofdletters?

4 likes

Volgens mij hebben ze alleen geld gekregen van Film1 om het te laten zien en hebben ze voor de rest die producten gewoon gekregen zoals de meeste bloggers/youtubers dagelijks pakketjes krijgen. Aan de ene kant vind ik het wel goed dat ze het ook een beetje laten zien wat ze ontvangen en ze het niet uitpakken en ergens neergooien zoals sommige andere.

Kreeg ook echt enorme cringe dat ze met elkaar gingen sporten in de achtertuin. Gewoon niet uit te leggen wat voor gevoel ik daar bij kreeg.

17 likes

Moet wel eerlijk zijn: volgend jaar wordt mijn nieuwbouwappartement opgeleverd en ik hoop dat ik ook een beetje leuke gezellige buren heb. Denk dat het heel relaxt is om gewoon goed overweg te kunnen. Momenteel spreek ik de buren alleen maar als ze weer achterlijk de hele nacht gefeest hebben en ik ze moet herinneren dat er mensen zijn die 9-5 als zure kantoortrut voor een baas werken en dus willen slapen. Ben dus wel een beetje jaloers

11 likes

Waarom begin je dan ook niet gewoon lekker voor jezelf? #businessbabe #girlboss #zelfstandig

4 likes

Ben ik te lui voor. Love mijn zure kantoortruttenleven

3 likes

Hehehe, twijfelde oprecht tussen og Wil of Voltaire. Lof it

1 like