Shit… Eugenia Cooney zag er altijd al slecht uit maar nu echt helemaal. Ik ben een filmpje aan het kijken waar iemand erover praat en dat heet dat ze dood aan het gaan is. Maar fuck dat meisje kan idd niet lang meer leven. Ik plaats geen video want ze is zo eng dun, dit is gevaarlijk om te laten zien. Haar laatste video is van 17 augustus en brr je ziet de botten uit haar schouders steken. Ik vind het echt zo sneu om te zien, dat meisje gaat echt dood hier aan.
Ik kende haar niet dus ben haar even gaan opzoeken op instagram maar ik zie zo veel reacties onder haar foto’s van meiden die zeggen ‘ik ben jaloers op hoe mooi je bent, zag ik er maar zo uit als jij!’ En dat vind ik best wel zorgwekkend…
Een ander meisje van dit forum zei tegen mij op Insta dat zij alle negatieve reacties weghaalt… Ik geloof dit meteen.
Fuck ik word echt naar als ik haar Instagram bekijk. Hoe kan iemand nog steeds dunner worden als je er zo uit ziet. Krijg er gewoon traanogen van echt waar…
Echt waar mensen je bent gewaarschuwd als je haar gaat zoeken en je kent haar nog niet!
Ik snap dat ze waarschijnlijk honderden keren hoort dat mensen bezorgd om haar zijn en dat ze beter iets zou kunnen aankomen en dat dat frustrerend voor haar kan zijn, maar krijg onder haar foto’s een beetje pro-ana vibes ofzo.
Het is 100% pro-ana. (Helaas)
Ik zit zelfs in twijfel of ik wel over haar moet praten hier… Maar aan de andere kant waar moet ik het anders. Ze is tenslotte naast een anorexia patiënt (dit klinkt bot?) ook een YouTuber en een best grote ook. Ben wel bang dat het vooral veel meisjes zijn die ook anorexia of boulimia hebben (haar volgers). Kan me niet voorstellen waarom je haar anders zou volgen, dit is niet leuk om te zien ofzo. Mweh YouTube moet dit echt stoppen, dit is gewoon een inspiratie kanaal voor anorexia meisjes.
Ja. Is vet chill als je hond het toelaat, scheelt veel losse haar op de grond enz.
Bij dat filmpje wat ik kijk maken ze de voorspelling dat ze geen jaar meer leeft (tenzij ze nu hulp gaat zoeken natuurlijk). Ben er zelf ook wel bang voor. Op een gegeven moment is haar lichaam op natuurlijk… Als ik zie dat ze ook nog aan het sporten is in haar video dan denk ik ja dit kan wel eens hard gaan.
Haha wat grappig! Ja, als je het zo zegt snap ik het.
Hahaha ik doe dit ook wel eens. Mijn hond wordt echt enorm blij van de stofzuiger, lekker makkelijk
Het is haar allerlaatste video. Ik heb het ook weggeklikt na 1 minuut ofzo want ik moet er van huilen. Oh sorry haha ik lees verkeerd. Even zoeken. :3 Heb hem niet afgekeken hoor want ik kan hier even niet goed tegen.
Spoiler omdat je nog steeds haar veel te dunne lichaam anders ziet
Vind het hele Eugenia gebeuren zo sneu maar ook fascinerend. Begrijp er helemaal niks van. Heb haar laatst weer gerapporteerd maar YouTube doet er ook helemaal niks aan?! Haar moeder ook niet? Ze praat zelf ook NOOIT over dat ze zo dun is. Ze antwoord ook niet op comments daar over. Ze lijkt het gewoon compleet te negeren. En wel titels maken met clickbait dat je denkt: nu gaat ze er eindelijk zelf iets over zeggen of uitleggen. Maar nee.
Een keer in de zoveel tijd vraag ik me af of ze nog leeft en dan ga ik even kijken en ja hoor. Ze leeft nog steeds. En dat gaat al een paar jaar zo! Ze is al jaren zo dun… Ik snap het niet?!
Ik hoop maar dat ze goede hulp krijgt of heeft maar volgens mij is dat totaal niet het geval. Vind het heeeel naar om naar te kijken. En niks te kunnen doen. Behalve rapporteren.
Dat YouTube hier niks aan doet vind ik nog wel het meest shockerende denk ik. En Instagram ook trouwens. Dat zij niks hier aan doet komt door haar anorexia, dat is heel erg maar ik ben daar niet van in shock want zo werkt het vaak met anorexia.
Heb inderdaad haar instagram + losse foto’s ook wel eens proberen te rapporteren onder het mom van ‘zelfbeschadiging’ aangezien een eetstoornis daar volgens instagram ook onder valt. Maar elke keer krijg ik binnen 'n minuutje dat het niet in strijdt is met hun richtlijnen maar het valt gewoon echt wel onder pro ana…
Denk dat een jaar best ruim geschat is. Normaal kon ik wel naar haar kijken maar nu kan ik er niet naar kijken zonder te huilen. Je ziet echt een stervend meisje, erger dan eerst.
Dit is toch bizar. Ik vind dit echt waar belachelijk en niet kunnen en ik vind dat dit soort bedrijven echt wat moeten doen aan kanalen en profielen die overduidelijk pro-ana zijn en gewoon een enorme inspiratiebron zijn voor ana meisjes. Dit kan niet. Echt niet. Ik vind dit zo zorgwekkend.
Ze verdient geld aan 2 type mensen pro-ana’s en mensen die bezorgd zijn en om ze zoveel tijd checken of ze aan de beterende hand is. Youtube zou in dit geval de verantwoordelijkheid moeten nemen om haar kanaal gewoon te verwijderen maar dan lopen ze $$$$$ kwijt. Als ze eerlijk was over haar gezondheidsprobleem en daar bijvoorbeeld een kanaal aan wijdde had het van mij mogen bestaan.
Ja daar sta ik ook altijd van te kijken. Haar gezicht ziet er altijd best wel oké uit. Maar goed de rest is letterlijk om te huilen.