Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ze houdt alle vier de vegaballen goed omhoog die wil.

20 likes

Wil lijkt me best aardig, maar deze droge aardappelen voel ik gewoon achter in mn strot kleven.

18 likes

image

Jezus, twee fouten in één naam. Noem het gewoon boontjes als je het niet kunt spellen,

62 likes

Jeeeezus. Ik ben ook geen chefkok hoor, maar dit is toch niet weg te krijgen?

1 like

Nee joh daar krijg je gewoon saus

4 likes

Toch fijn dat die wortel erbij ligt, geeft t geheel nog wat jeu.

13 likes

Met dat gedrag van Sanneke kan ze zich toch geen ‘social media expert’ noemen. Haar account is gewoon openbaar en geen serieus bedrijf wil daar toch iets mee te maken hebben.

1 like

Ze heeft meer aan wat jus.

@LaPetiteRobeNoire Misschien dacht ze: niet uit pot, dus vers? :sob:

5 likes

Ik zou dat prima eten hoor :sweat_smile:

3 likes

Ik kan aan de foto zien wie het eten gemaakt heeft. Ze deden een keer zo’n “dinners I eat in a week” en dat was ook allemaal zooo armzalig.

2 likes

Ik vind die reacties op het eten wel wat overdreven. Het kan je ding niet zijn, maar er zijn zo veel mensen die bijna dagelijks aardappels, groente en vlees eten.

13 likes

Dat een ander iets dagelijks eet, betekent niet dat ik het dan maar aantrekkelijk eruit vind zien. Staat in mijn ogen los van elkaar.

1 like

Het kaas :o_o: gaat lekker vanavond!

Niet verkeerd opvatten graag want ik vind je heel leuk.

Maar dan toch wel met wat jus over de aardappels, een sausje bij het vlees/de vegaballen en wat nootmuskaat op de boontjes? Dit ziet er allemaal zo droog uit, die kale gekookte aardappels en dan van die vegaballen die meestal ook behoorlijk droog zijn…

15 likes

Ik zeg het ook niet per se tegen jou. Maar al die reacties komen op mij over alsof het super raar is dat ze dit eet, terwijl dat in mijn ogen dus heel normaal is.

5 likes

Een bericht over een tindermatch en een bericht met heeeel veel persoonlijke informatie over de ziekte van haar vader (een screenshot van een bericht van haar tante), wat ze toch niet meer zou doen dacht ik…?

O nee ik vatte het ook niet persoonlijk op hoor!
Ik vind aardappels/vlees/groenten absoluut niet raar of gek, maar op deze manier wel, haha. Zo karig vind ik eerder een uitzondering.

Ik vraag me trouwens ook af of kinderen op deze manier groenten lekker zullen gaan vinden.

3 likes

Ik verbaas me vooral over de hoeveelheid? Als ik een grote schep groente, anderhalf aardappeltje en vier droge vega balletjes eet heb ik na een uur weer honger hoor :slightly_frowning_face:

28 likes

Nee maar iemand had je tweets wel geliked! Ben altijd benieuwd of haar ouders haar wel eens feedback geven oid

1 like

Volgens mij communiceren zij alleen via twitter met elkaar.

6 likes