Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Geile mood ofzo.

@Santeria @Briseis

#mood

41 likes

image

Ik zie alleen maar dit als ik naar die foto kijk :crazy_face:

109 likes

Oooooh zo super leuk om te zien deze video’s :smiley: Thanks voor het melden ik vermaak me hier zo goed mee

1 like

Jemig, ik schrik echt van de foto’s van Gaby. Herinner me haar uit GTST.

Nu lijkt alles nep aan haar, en haar Instafeed is zo gefocust op er zo sexy mogelijk uitzien.

Kan iemand me vertellen waarom ik dat zo ontzettend zonde vind? Want er is niks mis mee je vrouwelijkheid te laten zien, maar toch word ik er naar van op deze manier,

9 likes

Hahah ja zon associatie kreeg ik er ook bij, soort reclamefilmpje van jezelf om op Tinder te zetten

Ik ben op een festival en koen karsashian is hier, Monica en Lars zijn er en KAJ gorgels en die laatste staat ook lekker strak haha

16 likes

Ik zie dr nu ook! Ze is kleiner dan ik had verwacht :scream: maar super mooi #fangirling

Gaby heeft een relatie met een of andere dj (quintiono??).
Maar ze sport ineens heel veel en post half naakte selfies.

Jaa echt heel mooi!!! Hahaha wat grappig, dan hebben wij elkaar mss ook gezien

1 like

Dat zijn twee beroepen die hand in hand gaan

1 like

Omg a thousand pardons

‘Waiting for breakfast like
’
Ik hoop dat ze niet lang hoeft te wachten, want deze pose hou je geen vijf minuten vol.

57 likes

Heeft zij ook normale kleding of alleen maar van die stoeipoezenpakjes?

3 likes

Hoe bedoel je? Wil jij zeggen dat jij iets anders draagt dan dit? Omg raar :roll_eyes:

16 likes

Ik kwam hier ook om dit te melden haha. Vreemd idee dat er FF"ers om me heen staan😝

3 likes

Ik post weinig
 maar nu moet het er echt een keer uit: waarom krijg ik zowat dagelijks de borsten van Anna in mijn gezicht geduwd? Insta, YouTube, alleen nog maar naakt
 sex sells maar bij haar erger ik me er mateloos aan. Laatste vlog met die witte blouse ook weer, ‘even’ wat inkijk :roll_eyes:
Btw, ben ik de enige die dacht dat die Robbert haar nieuwe vriend was? :unamused:

2 likes

Ja joh, ik ben meer van dit lookje.

22 likes

Ziet er uit alsof ze voordat het ontbijt er is nog even een klant gaat afwerken.

28 likes

Omg die foto’s! Alsof ik in een ouderwets Breezahtopic ben beland. Ik heb dit gemist mensen :heart:

33 likes