Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Waarom ook.

1 like

:moneybag::moneybag::moneybag:

1 like

Trouwens, bij deze foto dacht ik: daar heb je die vriendin van Lil Kleine weer.
Klik ik op de foto, is het de ex van Lars?

Ze lijken Ć©cht allemaal op elkaar! :face_with_monocle:

42 likes

Ik zie het verschil soms ook niet meer. Iedereen ondergaat dezelfde behandelingen :face_with_raised_eyebrow:

11 likes

Hahaha dit had ik ook!!

2 likes

En weet je wat het ergste is van dit alles MIJN VRIEND GEILT ECHT OP GABY EN LIKED ALLES.

I fucking canā€™t.

58 likes

Ze zou zeker niet misstaan in een p*rnofilm met dat hoofd. Echt zonde

3 likes

Ik vind haar een van de meest verschrikkelijke dingen die ik ken. Hoe oppervlakkig kan je jezelf neerzetten. Zij volgt personal body plan (waarschijnlijk gesponsord) een sport en voedingsprogramma wat ik ook al 1,5 jaar volg. Toen ik begon was dat nog relatable. Mensen die besloten hadden dat ze gespierder of slanker wilden worden en in hetzelfde schuitje zaten (hard sporten, goed eten, combineren met een serieuze baan), waardoor er best een community gevoel was. In de afgelopen 1,5 jaar hebben allerlei van dit soort types aangetrokken waardoor het programma Ć©Ć©n grote sponsportfabriek lijkt van mensen die enkel en alleen lijken te sporten om geile fotoā€™tjes van zichzelf op instagram te plaatsen. Vind die keuze zo zo jammer omdat ik me oprecht niet meer verbonden voel met het merk, terwijl pbp voor heel veel mensen Ć©cht werkt.

7 likes

Gaby was eerder of niet? Dan deed Anna dus een Gaby

Wilentien moeten echt kappen met die templates. Zag nu weer een ā€˜bevallingstemplateā€™ voorbij komenā€¦ :sob: :sob:

13 likes

Ik weet het :sob::sob:

HAHAHA OMG dit is wel peak moeke influencer gedrag.

4 likes

Ik vind ā€˜zonder pijnbestrijding/met pijnbestrijdingā€™ ook nog eens best wel een venijnige vraag in zoā€™n overzichtje. Wat maakt dat nou weer uit?

49 likes

Dat aantal uur is ook alleen maar om te pochen.

ā€œ16 uur bezig geweest? Meid ik was toen pas halverwege.ā€

24 likes

Ja maar geen pijnbestrijding hoor, no offense iedereen moet doen wat goed voelt maar ik ben gewoon een woman warrior en geen watje.

8 likes

#pregnancyshaming

Ze moeten inderdaad kappen met die templates, laat iedereen bevallen zoals zij gedaan heeft. Jeeeeezus

2 likes

@HvO Lā€™horror

Als je dan geen traumatische bevalling hebt gehad, weet ik het ook niet meer.

5 likes

Dan komt dat kind naar buiten, ziet en hoort Will en Tien, en kruipt direct weer terug naar binnen.

8 likes

Jennie wordt hoofdredactrice van een magazine.

5 likes

Magazines zijn de nieuwe boeken onder de influencers? Lijkt me een gat in de markt nu andere hele grote bladen stoppen omdat ze geen drol verkopen :face_with_raised_eyebrow:

12 likes