Ah superleuk!
Ik snap het niet, op die foto heeft ze een klein buikje maar in haar Instastories en laatste foto’s niet? Zet ze nou expres haar buik uit dan, of houdt ze haar buik juist in op de recentere foto’s?
(geen idee of De Groene Meisjes hier ook hoort, maar vast wel iemand die het volgt?)
Merel lijkt me best een leuk en sympathiek mens, maar dit soort uitspraken snap ik nooit helemaal.
Gefeliciteerd met ‘er zo eentje zijn’. Daarnaasr zijn jaaroverzichten op blogs al een dingetje sinds 2008, maar verder veel plezier ermee.
Niet op ideeën brengen
Ik vind Barbie vlogs zo leuk
Omg, waarom deel je dit!! Nu ga ik dit de hele dag kijken haha
Haha wtf jaaroverzichten zijn zo oud als de straat.
Zij maakt altijd zo achterlijk veel Stories.
Goh, inderdaad niet verrassend, maar wel heel raar hoe dit weer gaat. Het is gewoon ineens klaar?
Toen ze met LLG stopten maakten ze in ieder geval nog een afscheidsvideo.
Ze benoemen het verder ook totaal niet op hun instagram of zo.
Er zijn ook heel weinig reacties onder dat artikel, ik denk dat veel mensen het nog niet eens doorhebben (ook wel een teken natuurlijk).
Ik vind het een logische stap maar wel zonde.
Ik heb dit nu ook echt de hele tijd zitten kijken haha die voice acting is echt heel erg goed ook
Omg mijn icoon toen ik nog een tiener was dit nieuws vind ik dus erg speciaal aahhh
Die hangt zo laag in de boom dat ik gok dat een van de ‘kids’ hiervoor verantwoordelijk is. Anders wel soepele sluikreclame, daar kan gtst wat van leren!
wow
ik heb zojuist een hele bijzonderse privilege opmerking gehoord en moet er ff van bijkomen hoor
de huismuts over alcoholvrije wijn
van 4:16 tot 4:22
‘ik ga niet op een zaterdagmiddag bij de borrel een bubbeltje drinken’
Iemand de nieuwste vlog van de huismuts al gezien? Ze deelt naast de gender reveal (die we dus al weten) nog een nieuwtje?
Haha omg waarom niet ook?
ze houdt niet van prik…
ja omgggg beetje gek en onverwacht nieuws vind ik na dit afgelopen jaar
ze gaan verhuizen?!! zijn net uit een verbouwing haha?
en o ja ze gaan het huren en gaan over 2 weekjes al
ze was ook helemaaal happy want ‘nieuwe content’…
co gaat in hun huis van nu
waar een mens zich druk om kan maken zeg
Haha ik vond ‘IK DRINK ECHT GEEN BUBBELTJE BIJ DE BORREL’ klinken alsof het echt het belachelijkste idee ooit is. Zoiets als poeplimonade bij de borrel of zo.
Bubbels lijken me prima voor een borrel, maar goed als je niet van prik houd is het logisch.
haha inderdaad, sorry maar dat is voor mij echt een ver van mijn bed show `issue.
ik heb me om andere noodzakelijke dingen druk moeten maken, zoals het wel of niet hebben van eten en drinken vroeger, maar miss ben ik verbitterd