Ja eens. Iedereen heeft zijn eigen problemen natuurlijk maar dit is wel treurig.
je bedoelt dat ik me er druk om maak? ik noem iets wat ik zie in een vlog bij een vlogger
zoals dit hele topic
Ahh! Op zich niet zo gek nu ze een tweede kindje verwachten. Maar idd wel âzondeâ van die hele verbouwing dan
Hebben ze nu koop of huur? Blijven ze wel binnen Amsterdam?
Ja, ik ook! Echt een kijkje in een wereld waar je normaal niet zo makkelijk iets over te weten kunt komen, heel interessant
Dat huis joh, mijn god wat een geld! Bi-zar.
Wat zag Monica er ordinair uit met oud en nieuw
Geloof van niet!
Oei⊠Heftig!
Anna is trouwens te zien met een e-smoker in de story van die sirzeta? Volgens mij is ze nu een stuk minder bezig met een clean girl image? Ook met al die âpartyfotoâsâ enzo.
Vind dit echt zoân Anna outfit
De Huismuts heeft de video offline gehaald?
Die touwtjes zouden het maar begeven
Het is ook wel heel makkelijk te vinden, dus lijkt me heel verstandig⊠ook niet heel goed over nagedacht.
Oké ik zal wel een noob zijn dan maar ik vond het wel meevallen. Maar wellicht anders als je Amsterdam een beetje kent
Ik ben totaal niet bekend met Amsterdam, maar had het met twee klikken gevonden.
Ik kijk dit iedere avond als een soort asmr
Wiiiihooo wiiihooo wiiihooo (sirenes)
Hier is de forumpolissie om te voorkomen dat het adres van de huismuts besproken wordt in dit topic
Niet zo serieus
Ik wil/ga ook geen hints geven over haar adres, maar wilde alleen even aangeven dat het wel nogal dom is om zo nalatig met je privacy om te gaan, al helemaal als âinfluencerâ.