Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Hahahaha dat moet wel :joy: Of ze heeft het écht altijd koud, zelfs als ze op vakantie is.

Snap die vorm van haar boobies eigenlijk ook niet.

3 likes

Sirzeta doet dat wellicht voor haar…

3 likes

Komt denk ik ook door haar piercing.

2 likes

Hoi beetje late to the party maar ik heb ook net de breakup video van Jiami gekeken en WAUW wat pijnlijk

Wilde heel de tijd die Jean knuffelen en zeggen dat het wel goed kwam.

Vond Jiami vroeger nog wel leuk, maar ze wordt nu een beetje een next level omhooggevallen Instagurl

15 likes

Niet alle tepels hè, alleen die van vrouwen.

4 likes

Waarschijnlijk heb je geen idee, dus dit is niet om je te lynchen oid, maar wel precies de reden waarom je dit niet moet zeggen over anderen:
Ze kan geen kinderen krijgen.

34 likes

Ja duh iedereen heeft tepels maar ik vind het echt ordinair om daarmee te scoren op Instagram. Net als die gaby blaaser, constant half naakt op de foto. Lekker allemaal vieze geile mannetjes als volgers jippieee.

24 likes

Daar gaat het me helemaal niet om, meer dat ik Anna-moe ben door die nadruk op naakt de hele tijd. Ze doet het er echt om.

5 likes

Best wel jammer dat zoveel intelligente vrouwen zichzelf uiteindelijk toch vooral neerzetten als oppervlakkige instagirls.

19 likes

Ik vind het vooral erg als vrouwen het doen onder de vlag van feminisme en ‘free the nipple’ maar dan duidelijk wel een sexy beeld willen neerzetten omdat het scoort.

58 likes

Ja love Monique! Lijkt me echt een super leuk mens.

Ik heb haar vroeger nooit gevolgd, maar volg haar nu wel een tijdje en ik vind haar heel tof overkomen. Ze lijkt mij inderdaad ook een tof mens! En ik vind het leuk dat ze die reviews schrijft over thuisbezorgd eten, zelfs al woon ik niet meer in Amsterdam en heb ik er niet zoveel aan.

Nee die moeten hun zaad toch kwijt, duh.

8 likes
Samenvatting

3 likes

Terwijl: zonder deze bullshit zou het echt een mooie foto zijn.

4 likes

Jazeker! Maar wellicht dacht ze zo pak ik die extra views, lekker gek :crazy_face:

1 like
2 likes

gatver, die vakantie van anna nooshin met al die hersenloze mensen en eeeeen en al social media lijkt me verschrikkelijk om mee te maken

38 likes

Ik heb een tijdje terug wat video’s gekeken van haar omdat ik te nieuwsgierig was. Ben benieuwd wanneer ze eindelijk haar haar eens normaal gaat dragen. Het is dat ze zo hard schreeuwt de hele tijd… Anders had ik haar ook wel jonger geschat dan 15 (bijna 16).

1 like

Ja beetje gevalletje dit

Meer onder de vlag van homo-acceptatie etc maar het punt is wel hetzelfde

7 likes