Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik vond gisteren dit kanaal en ik vind haar tot nu toe heel leuk! Ze stopt veel moeite in haar video’s en haar kledingstijl komt overeen met wat ik ook zou dragen. Misschien is ze al bekend bij iedereen en ben ik late to the party maar zo niet enjoy (hopelijk).

13 likes

Het is niet uit.

Ja, ik volg haar ook sinds een tijdje en ik vind haar zo grappig, haha. Ze is heel chill en open over dingen. Echt een verademing vergeleken bij andere youtubers.

Ik vind Rachel Masky (eerst The Pinup Companion) ook heel leuk. Ze maakt video’s over vintage kleding en make-up en ze heeft in 2018 de NYX face awards gewonnen. Ze is zo droog en haar hond is een schatje.

6 likes

Die nieuwste instagram foto van Anna :unamused: Haar tepels springen zowat uit mijn scherm!

3 likes

Haha mi gado… :roll_eyes: ik vind het echt ergerlijk, het is zo geposeerd en fake allemaal

2 likes

Ja! Ik was al helemaal verbaasd dat ze het ging hebben over seks terwijl je ongesteld bent in een andere video. Dat zie ik (Amerikaanse) YouTubers niet bepaald doen. En haar humor is idd leuk!

1 like

Masseert ze haar tepels hard voor de foto’s ofzo?

8 likes

Jaaaa, ik volg haar! Ik vind haar zo leuk en grappig in haar video’s en ook gewoon lekker open en met droge humor. Kan haar goed waarderen.

1 like

Hahahaha dat moet wel :joy: Of ze heeft het écht altijd koud, zelfs als ze op vakantie is.

Snap die vorm van haar boobies eigenlijk ook niet.

3 likes

Sirzeta doet dat wellicht voor haar…

3 likes

Komt denk ik ook door haar piercing.

2 likes

Hoi beetje late to the party maar ik heb ook net de breakup video van Jiami gekeken en WAUW wat pijnlijk

Wilde heel de tijd die Jean knuffelen en zeggen dat het wel goed kwam.

Vond Jiami vroeger nog wel leuk, maar ze wordt nu een beetje een next level omhooggevallen Instagurl

15 likes

Niet alle tepels hè, alleen die van vrouwen.

4 likes

Waarschijnlijk heb je geen idee, dus dit is niet om je te lynchen oid, maar wel precies de reden waarom je dit niet moet zeggen over anderen:
Ze kan geen kinderen krijgen.

34 likes

Ja duh iedereen heeft tepels maar ik vind het echt ordinair om daarmee te scoren op Instagram. Net als die gaby blaaser, constant half naakt op de foto. Lekker allemaal vieze geile mannetjes als volgers jippieee.

24 likes

Daar gaat het me helemaal niet om, meer dat ik Anna-moe ben door die nadruk op naakt de hele tijd. Ze doet het er echt om.

5 likes

Best wel jammer dat zoveel intelligente vrouwen zichzelf uiteindelijk toch vooral neerzetten als oppervlakkige instagirls.

19 likes

Ik vind het vooral erg als vrouwen het doen onder de vlag van feminisme en ‘free the nipple’ maar dan duidelijk wel een sexy beeld willen neerzetten omdat het scoort.

58 likes

Ja love Monique! Lijkt me echt een super leuk mens.

Ik heb haar vroeger nooit gevolgd, maar volg haar nu wel een tijdje en ik vind haar heel tof overkomen. Ze lijkt mij inderdaad ook een tof mens! En ik vind het leuk dat ze die reviews schrijft over thuisbezorgd eten, zelfs al woon ik niet meer in Amsterdam en heb ik er niet zoveel aan.