Ik vind het inspirerend maar ook heel sober. Dan denk ik live a little
Die enorme kasten en lades zou ik direct inruilen voor iets kleins. Die lades en hoe ze zijn ingedeeld vind ik wel heel sneu haha Daar zou ik echt niet blij van worden. Ik word wel blij van minimalisme maar dan in passende kasten.
Wow die vissen van Noor in die kom, mijn bloemen krijgen nog meer ruimte en water :S
3 maanden zijn zo om. Ik ben benieuwd of het haar lukt.En anders weer terug naar haar ouders lijkt me.
Ik lees dit net op 2wmn, dat vind ik wel heel sneu voor de mensen die toen speciaal zijn gekomen om zo’n interview te doen. Jammer dat ze ze blijkbaar zelfs geen berichtje hebben gestuurd om te bedanken voor het interview en te zeggen dat het uiteindelijk toch niet meer gepubliceerd wordt…
EVELIEN - 05 jan
Oef, het zat er aan te komen maar vind het wel enorm jammer! Maar snap het wel. Ik kom niet op YouTube (heb weinig met vlogs) dus hierbij houdt het op. Maar zal af en toe vast nog even spieken hoe het met jullie gaat natuurlijk, ik volg jullie al veel te lang om dit niet te doen. wil jullie veel succes wensen! Wel heb ik een vraag wat e met de rest van de face 2 face intervieuws gebeurd. Zijn de mensen die niet meer online verschijnen (waaronder ik) dan voor niks gekomen toen? Toch lang gereisd en het doel was toch om iets over te brengen naar de lezers. Dat is opzich wel erg jammer. Hoop dat jullie je draai vinden in de toekomst en gewoon lekker doen wat goed voelt! Knuffel aan jullie.
JULIA - 05 jan
Ik vroeg mij ook al af of alle face 2 face al online waren gekomen, want voor mijn gevoel zijn er niet veel geplaatst. Na jouw berichtje blijkt dus dat dit niet is gebeurt. Lijkt me heel vervelend als je je zo kwetsbaar hebt opgesteld door te vertellen over je situatie, maar dat hier vervolgens niks mee gedaan wordt.
HESTER - 05 jan
Wow, inderdaad wat Julia zegt: Ik vind het een heel verdrietig idee als er vrouwen zijn die zijn die uit hun comfort zone zijn gestapt om hun verhaal te delen dat voor niks hebben gedaan. Ze hebben toch de moeite genomen om jullie te helpen met content voor de blog. Bovendien vond ik de Face2Face namelijk zeer sterk voor 2WMN en gezien de reacties op alle artikelen heb ik het idee dat ze veel vrouwen hebben bereikt en een hart onder de riem hebben gestoken. Omdat persoonlijke ontwikkeling een belangrijk thema is voor Willemijn & Martine en ze zelf de ontmoetingen met de Face2Face deelnemers zo waardevol vonden, kan ik me haast niet voorstellen dat deze interviews ‘weggegooid’ worden. Hopelijk komt hier na het weekend een toelichting op
Wooo ik zou het echt erg vinden als ze dat gewoon laten varen
Ja, die Bart van Ask a Guy (Youtube)
Huh is het daarmee alweer uit? Zij heeft wel echt veel relaties gehad en volgens mij ook nooit lang single geweest.
Ik vraag me af of Eric mist misschien wil ze ook een kleffe insta relatie(of een kind)
Ja dat klopt volgens mij.
De laatste die online kwam was uiteindelijk ook geschreven door de hoofdpersoon zelf in plaats van door Willemijn of Martine, dus dat was ook een beetje vreemd.
Geen idee hoe het zit.
Haar kanaal is zo interessant! Ze is designer en legt uit hoe je kwalitatieve kleding van troep kan onderscheiden.
Leuk!! Thanks voor de tip. Bij aanbevolen video’s staat alleen maar onzin.
Ik vond gisteren dit kanaal en ik vind haar tot nu toe heel leuk! Ze stopt veel moeite in haar video’s en haar kledingstijl komt overeen met wat ik ook zou dragen. Misschien is ze al bekend bij iedereen en ben ik late to the party maar zo niet enjoy (hopelijk).
Het is niet uit.
Ja, ik volg haar ook sinds een tijdje en ik vind haar zo grappig, haha. Ze is heel chill en open over dingen. Echt een verademing vergeleken bij andere youtubers.
Ik vind Rachel Masky (eerst The Pinup Companion) ook heel leuk. Ze maakt video’s over vintage kleding en make-up en ze heeft in 2018 de NYX face awards gewonnen. Ze is zo droog en haar hond is een schatje.
Die nieuwste instagram foto van Anna Haar tepels springen zowat uit mijn scherm!
Haha mi gado… ik vind het echt ergerlijk, het is zo geposeerd en fake allemaal
Ja! Ik was al helemaal verbaasd dat ze het ging hebben over seks terwijl je ongesteld bent in een andere video. Dat zie ik (Amerikaanse) YouTubers niet bepaald doen. En haar humor is idd leuk!
Masseert ze haar tepels hard voor de foto’s ofzo?
Jaaaa, ik volg haar! Ik vind haar zo leuk en grappig in haar video’s en ook gewoon lekker open en met droge humor. Kan haar goed waarderen.