Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Nouja ze blijft in ieder geval wel een vogel, dat scheelt :woman_shrugging:t4:

110 likes

Rrrright!

Koekoek

19 likes

Commentsectie bij de nieuwe video van Anna en Romy is winning vandaag:
image image

121 likes

Hahahahaha

Ik kijk sinds die ene vlog van Fadim over haar en Marvin, haar nieuwe vlogs ook. En heb eigenlijk best wel respect hoe zij met zo’n situatie om gaat? Zou dat zelf echt niet kunnen

3 likes

Deze tweet van Monique is trouwens verwijderd. :stuck_out_tongue:

Gezien idd :slightly_smiling_face:

Ik vind die stijl en dat haar echt verschrikkelijk. Maar die Romy zit sowieso al in mijn irritatie door al die gekke trekjes en die wazige filmpjes laatst op YouTube.

1 like

Dit is zo kapot droog hahaha

52 likes

Nou laten we hopen dat zij hier niet mee leest. Lekker begin van de dag als je dit zo over jezelf leest van een compleet vreemde.

18 likes

Of het echt serieus is vraag ik me wel een beetje af hoor :sweat_smile: maar ik zal het wel verwijderen.

Hmm daar heb ik helemaal niet om gelachen, wel dat hij dus direct dacht dat het een soort parodie was.

Pro tip: smeer zonnebrand op je gezicht ipv in je haar! Dan wordt je haar niet zo vet en je kop niet zo rood!

Ooo flauw. Maar het is maandagochtend dus het mag.

8 likes

Ik keek trouwens ook op de instagram van Noor en ze heeft deze tekst nu: My life through a lot of Lightroom filters and photoshop
Vind ik eigenlijk best een goeie. En gaan Noor en Monica niet meer mee elkaar om? Eerst zagen ze elkaar meerdere keren per week. Monica kwam volgens mij altijd bij haar en nu ze een kind heeft en niet meer in Amsterdam woont zal Noor er wel niet zoveel zin in hebben. Zo’n gevoel heb ik ergens.

8 likes

ik ben stiekem ook wel benieuwd naar hoeveel youtubers puur en alleen vrienden zijn voor de views/samenwerking etc… ik denk stiekem meer dan ik denk…

weet btw iemand ook of (grote)youtubers geld vragen wanneer ze een video samen opnemen?

Je hoort ook helemaal niks meer over dat merk, ik weet de naam niet eens meer. En ze hebben het beide ook niet meer op insta staan. Misschien kon Noor het niet waarderen dat ze ook een lijn met Danique is begonnen. Maarja blijft speculeren.

1 like

maar dan heb je het over rapper sjors, die is ook wel speciaal. toevallig hem laatst zien optreden was echt verschrikkelijk hahaha

nee maar serieus?? dat heb ik even gemist haha

Ja, precies. Kijk mij eens politiek correct zijn. En ik heb ook altijd een raar gevoel bij mensen die zo overtuigd “ uit het niets” vertellen dat ze bepaalde illegale dingen NIET doen.

1 like

Haha ja klopt Dionne kreeg een mailtje van Sjors.