Wat een deprimerende muziek in de vlog van Bonnie. Ik ben niet vies van af en toe veel drama. Maar dit is wel echt verschrikkelijk dramatisch en het is nog wel een FEESTdag.
Huh? Bekend zijn is een teken dat je iets betekent? Dat vind ik een gekke redenatie.
Ohh jammer! Maar spreken ze elkaar wel weer dan?
Nou ja… je heet wel crazyplantlady… maar ik snap je punt.
Echt vermoeiend dit soort dingen op youtube:

Wow deze twee mensen die samen een baby hebben, hebben SEKS???
Om over concentrate nog maar niet te spreken ook
Dat denk ik stiekem ook. Misschien geen ruzie, maar wel iets. Misschien omdat Noor eerst ook die sieraden heeft en Monica nu ook?
Al zag ik Noor volgens mij laatst wel op de achtergrond toen monica naar dat bodyfix oid ging. Het blijft speculeren natuurlijk, gebaseerd op fragmenten, dus wilde het hier zelf niet plaatsen, maar toch typisch dat meer mensen dit denken.
Ja je hebt toch een “niet tevreden, geld terug” garantie op kinderen??
Ze was ook laatst de tafel aan het dekken voor een lunch met Lotte en Sarah en toen liep ook een van die katten op tafel. Dacht ook gelijk, lekker fris als je bezoek daar straks van moet eten…
Precies dat!
Haha ja dit dacht ik ook al. Ik had meer zo’n zoetsappig kerstliedje met ielige vrouwenstem verwacht, maar het was een treurig pianomuziekje.
Zilvervliesrijstjes? 
EDIT: nu snap ik hem pas! 
Crap!!! Dus dat hele ooievaar verhaal is gelogen? 
Pffff die titel van de nieuwe vlog van Jamie Li: “echo + 4 kg aangekomen” … ik had even een zwak moment en heb er op geklikt
maar ga hem alsnog niet kijken #clickbait
Ik vond haar een jaar of anderhalf geleden zooo leuk maar sinds een paar maanden vind ik haar zo bloedirrirant zo graag leuk gevonden willen worden en clickbait titels waardoor ik er helemaal klaar mee ben… oké misschien had dit in het opbiegt topic gemoeten 
Ik heb echt precies hetzelfde! Ik heb alle vlogs op een gegeven moment achter elkaar gekeken omdat ik haar zo leuk vond en ineens vind ik haar dus echt vreselijk en maken die titels het alleen maar erger
Ik heb de hele video bekeken maar het gaat letterlijk 10 sec over seks. Niet eens boeiend ook
De rest gaat gewoon over voetbal. Zo sneu dit
En die gozer die haar na alle optredens reed 
Ooh blij dat ik niet de enige ben
♀. Toen zei ze ook nog kaaaaaytje omdat het echt leuk was. Later werd het puur omdat iedereen haar daaraan herkende ofzo…
Maar ik heb haar eerste vlogs ook echt gebingewatched want toen was het nog wel leuk haha
Ik heb wel gekeken: echo voor haar spiraal.
haha hierboven over noor en monica, ik denk niet dat er iets tussen die twee is hoor. wel grappig, monica heeft een foto op insta staan met een ad met Jumbo, over een recept
en noor reageert met: Hmmmm

droog
sinds wanneer gebruiken die hippe besties influencers reageren onder iedere foto-mensen een duim omhoog