neeeeee rot op
dat deed ik toen ik letterlijk 4 was, mn kat forceren tot theekransjes
neeeeee rot op
dat deed ik toen ik letterlijk 4 was, mn kat forceren tot theekransjes
Ik hoop echt dat ik nooit zo’n gek kattenvrouwtje ga worden.
Volgens mij baalt die Bonnie een beetje dat ze een volwassen vrouw is.
Onpopulaire mening waarschijnlijk maar ik vind dat wel schattig haha
Hoe zou jij het graag zien? Als ik in het beutyblogtopic keek vond ik die comments over Mascha ook te ver gaan en flauw dus ik bleef gewoon weg uit dat topic (en nog steeds). En wat vind je de grens?
Ja ben het wel met je eens opzich, al vind ik dat het afkraken op het uiterlijk reuze meevalt. Er wordt eerder wat gezegd over de kledingkeuze, het haar, de make-up, en dat vind ik niet direct commentaar op het uiterlijk. Als we zouden zeggen , jezus wat een grote neus, wat een lelijke oren! Dat gaat natuurlijk veel te ver. Wat Sophie Hol betreft wordt zij ook niet op haar uiterlijk bekritiseerd maar op haar foto’s/haar content. Ja, die vind ik echt om te lachen. En “dumb as fuck” is idd niet aardig om te zeggen. Ik heb dat sowieso anders geïnterpreteerd. Maar ja het belachelijk maken van iemand is natuurlijk niet oké en daar heb je gewoon gelijk in.
Ik kan hier echt niet tegen haha. Ik wil dan altijd zo graag weten wat er aan de hand is. Noor heeft natuurlijk geen rijbewijs maar dan nog, ze gaat overal heen met de Uber dus dan kan ze ook makkelijk naar Mo neem ik aan. Ach ja waarschijnlijk komen we hier toch nooit achter.
Vraag me ook nog steeds af wat er met Amber is gebeurd.
Monica is wel weer heel erg close met Danique, vind ik leuk om te zien. Vind haar echt een leuk mens. Wist ook helemaal niet dat ze elkaar al van de middelbare school kennen (Danique gaf bijles wiskunde dacht ik)
Same
Ik volg zijn vrouw al jaren en ben echt fan van haar. Ze is niet van alleen maar design kleren enz. Als ze gaat zingen vind ik het wel irritant, maar ze kan het wel.
Oh ik wist ook niet dat ze elkaar al zolang kenden! Vind Danique en Mo ook een veel leukere combi dan Noor en Mo.
Ik ben een stereotype kattenvrouwtje maar dit gaat me ook te ver. Wil wel fatsoenlijk kunnen eten zonder dat er overal haren in zitten
Nu Dasha nog terug!
Wat een deprimerende muziek in de vlog van Bonnie. Ik ben niet vies van af en toe veel drama. Maar dit is wel echt verschrikkelijk dramatisch en het is nog wel een FEESTdag.
Huh? Bekend zijn is een teken dat je iets betekent? Dat vind ik een gekke redenatie.
Ohh jammer! Maar spreken ze elkaar wel weer dan?
Nou ja… je heet wel crazyplantlady… maar ik snap je punt.
Echt vermoeiend dit soort dingen op youtube:
Wow deze twee mensen die samen een baby hebben, hebben SEKS???
Om over concentrate nog maar niet te spreken ook
Dat denk ik stiekem ook. Misschien geen ruzie, maar wel iets. Misschien omdat Noor eerst ook die sieraden heeft en Monica nu ook?
Al zag ik Noor volgens mij laatst wel op de achtergrond toen monica naar dat bodyfix oid ging. Het blijft speculeren natuurlijk, gebaseerd op fragmenten, dus wilde het hier zelf niet plaatsen, maar toch typisch dat meer mensen dit denken.
Ja je hebt toch een “niet tevreden, geld terug” garantie op kinderen??
Ze was ook laatst de tafel aan het dekken voor een lunch met Lotte en Sarah en toen liep ook een van die katten op tafel. Dacht ook gelijk, lekker fris als je bezoek daar straks van moet eten…