Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ohh die vlog van Claire dat Corien er weer is, ik vind die gil van Corien fantastisch hahaha

8 likes

Wil maakt ook echt alleen maar templates over dingen waarbij zij goed uit de verf komt/kan opscheppen

27 likes

Ik vind Corien wel echt een gemis hoor als ze niet in Claire dr video’s zit, vind haar zoooo grappig. En vraag me nog steeds af hoelang ze elke ochtend dr haar aan het touperen is.

6 likes

En je mag het ook niet “ongesteldheid” noemen want “on” heeft een negatieve connotatie.

18 likes

Lekker freebleeden met je yoni

4 likes

Zo jammer hoe mensen zo kunnen veranderen.

Is het geen verkapte marktplaats spon?

  • Hij kan bij alle mensen direct langs komen om de gratis spullen op te halen (heb het beginstuk overgeslagen, misschien dat hij daar noemt op welke dag het plaatsvindt, maar op een doordeweekse dag moeten mensen gewoon werken lijkt me).
  • Alle verkopers/kopers vinden het geen probleem om gefilmd te worden.
  • Ik heb Kelvin geen foto’s zien maken van de spullen voor zijn advertenties, hij laat ook geen shot zien van zijn advertenties
  • Alle marktplaats bieders hebben te normale namen (Linda, Sanne etc, naar mijn ervaring zijn het vaak anonieme namen/afkortingen)
  • Er wordt binnen 12 uur wel gelijk heel hoog geboden
  • Als ik die tv zou hebben gekocht zou ik zeker wel even de stekker er in steken voordat ik hem 150 euro overhandig
41 likes

Dit kan echt niet joh geloof er niks van, als je iets wil kopen/verkopen op marktplaats duurt het altijd eeuwen tot er echt een keer een prijs is afgesproken.
Of een datum wanneer iemand het kan komen halen.
Dan stel je voor morgen en dan leest iemand het pas morgen, en dat gebeurt dan drie keer. Of dan vraag je wanneer komt het je uit? En dan zegt de ander maakt niet uit!! Dus vraag je oké kan het dan morgen? Maar nee dat kan dan niet morgen, dus het maakt wel uit :weary::weary::weary::weary:

Ja ik heb marktplaasfrustraties, te vaak dingen op werk hiervoor moeten doen bah.

26 likes

Ja, het is reclame voor Marktplaats. Ergens iets over gelezen!

Iemand nog aanraders voor kanalen die leuke Vlogmas hebben? Ik vind die van Bonnie altijd leuk, maar bijvoorbeeld Lotte al niet zo…

1 like

En dan staat er zelfs nog dit bij:
‘Deze video bevat geen betaalde samenwerking of gekregen producten. Deze vermelding is onderdeel van de Social Code: YouTube’
Wat slecht zeg

3 likes

Waaaaarom schrijft Emmy (die van Cynthia) in godsnaam over vagina’s. En om grappig over te komen heeft ze het steeds over “perzik”, “fluit”, “pantoffel” en “koekie”.

:worried:

4 likes

Thnx voor de inspi.

106 likes

167 likes

Wel fijn dat het geen #spon is voor Chilly of Always én dat ze noemt dat je niet met zeep hoeft te wassen en dat er menstruatiecups bestaan.

12 likes

Ik hou vlogmas nu al niet meer bij. Iedereen doet het weer en ik heb al een ‘later bekijken’ lijst van iets van 400 video’s en ik heb helemaal geen tijd om het te gaan kijken :joy:

3 likes

Het is toch aangesteldheid

1 like

Ik denk dat het misschien wel zou kunnen, dat het er ook aan ligt wanneer je het doet. Als je in het weekend dit doet zijn mensen al vaak thuis en als je iets pakt waarbij een telefoonnummer staat dan kun je iemand ook meteen bellen en iets afspreken. En hij woont in Amsterdam, misschien dat er daar ook meer advertenties staan als op sommige andere plekken.

Ikzelf heb ook vaak de ervaring dat je moet wachten tot iemand reageert en een moment moet zoeken wanneer je allebei kan. Ik zou dit zou gauw niet proberen haha :see_no_evil:

Bij Vlogmass denk ik altijd hoe kun je zoveel goedkope tyfuszooi in huis halen voor slechts een maand. Moet er niet aan denken :thumbsup:

6 likes

Heeft zij ook die reclame van guts en gusto gemaakt? Haar stem lijkt daar heel erg op.