Ik volgde haar al een aantal jaar maar sinds haar zwangerschap heb ik haar video’s niet meer gekeken… Moet eerlijk zeggen dat ik haar vooral volgde omdat ze zoveel zeikte (en dan tegelijkertijd haar topic op GuruGossip volgen en me lekker ergeren haha) maar nu is ze gewoon ronduit irritant haha.
Ik word zo ongemakkelijk van die dans filmpjes van Alwin (Vet Gezellig) op z’n insta stories
En die theaterschoolblikken gaan gepaard met de bijpassende ‘Ohhh Nick!!!’-kreet
Ja true, het is ongemakkelijk op een aandoenlijke manier. Ik hoop ook echt dat het goed gaat komen met hem!
Vind het ZO vermoeiend als influencers de vruchten van de duurzaamheidshype proberen te plukken en er hele verhalen over schrijven en dan in hun volgende post een spon hebben voor ultra fast fashion zoals Fashion Nova.
Ik kijk de laatste tijd ook steeds vaker naar Sanne Vloet, maar ik erger me zo aan haar Engelse uitspraak: “Tueday i’m going tue due”.
Ik ben de serie van Shane maar gaan kijken over Jeffree. En ik vind dat extra gedoe zo grappig. Ook grappig hoe iedereen probeert mee te doen maar alleen Shane en Jeffree hebben echt die chemie.
Ah ik vond het zo ontzettend schattig haha
Ik vind het vooral MEGA irritant dat Jeffree de helft van die cadeaus zelf uitpakt? Laat dat Die Shane lekker doen? Ik snap her enthousiasme en vind het ergens een oprecht lief gebaar, maar ik zie mezelf al op een verjaardag verschijnen en dan zelf het cadeau uitpakken?!
En nu is hij aan het kijken naar een kat. Er is iets met het hondje wat hij gaat halen maar dat zegt hij later.
Waarom zeg je dit nou, ik moest meteen aan Sid denken. Can’t unsee.
Mijn vriend en ik hebben heel erg hard gelachen om je opmerking.
Volgens mij valt het wel mee.
Die ex van Jiami heeft nu zelf ook een break-up video gemaakt.
ach arm joch, je wil hem toch over zijn bol aaien
Huh welke geruchten? Heb hier niks van meegekregen.
Daar weten wij niks van hoor ;). Is niet besproken hier igg.
Maar hij zou nog op tinder hebben gezeten / met meisjes hebben gepraat toen die met Jiami was?
Zijn die geruchten er niet altijd bij ‘bekende’ mensen. Gezien hoe ze tegen elkaar deden in die video van Jiami denk ik niet dat het waar is.
Door die throwback video valt me pas op hoe erg Jiami’s lippen zijn opgespoten, excuus opgezwollen door allergie…
Dat gelul van Mas en Krek over Senior Frog (?) in Vegas… alsof ieeeemand enig idee heeft waar ze het over hebben . Echt duidelijk een binnenpretje.