Ja, maar hoe vaak sta jij ballen te vangen met zo’n ding aan? Vond t iig een vaag verhaal. Kan ook nog strapless bh aan
Dat is net als de kijkers van youtubers, allemaal 18+
Weet niet zo goed wat ik van Jessie Jazz en Kaj samen vind, maar ze zijn nu best wel lief aan het boksen samen in hun stories
Het ergste is als ze daarna met zelfgenoegzame blik een zakje snoeptomaatjes of worteltjes te voor schijn halen.
Haha ja wtf? ‘Als ik dan zeg maar opeens een bal zou vangen ofzo…’
Wie vangt er überhaupt ooit een bal?? Zomaar??
Ja, misschien is het niet het meest handige voorbeeld van d’r, maar ik kan me wel goed voorstellen dat je minder snel dat jumpsuit koopt door zo iets. Kan me ook voorstellen dat haar tiet eruit valt wanneer ze bijvoorbeeld een jack of zo aan moet trekken, of iets van een hoge plank moet pakken. En dat zijn dingen die wel vaker voorkomen.
De aflevering van gister was 31 minuten <3
Heb nog even geen tijd om te kijken maar moet 1 sim 100 babies krijgen of?
Oh in zo weinig mogelijk generaties! Geeft iets meer lucht haha. Tnx.
Kijkt hier iemand ook Lily Pebbles? Ik vond haar altijd erg leuk, maar sinds ze zwanger is, ‘zeurt’ ze er erg over naar mijn idee. Ben ik nu overdreven nuchter of hebben meer mensen dat gevoel? Ik vind haar video’s echt steeds minder leuk om te kijken. En ik ben zelf ook zwanger van de tweede, dus het is niet dat ik het daarom minder leuk vind.
Ik keek haar ook altijd, maar ik vind haar video’s echt niks meer aan laatste maanden, dus heb al tijden niks meer bekeken.Het zeuren beperkte zich eerst vooral tot Insta stories, maar als het nu ook al in de video’s begint mis ik er dus helemaal niets aan zo te horen. Terwijl ik haar vroeger echt heel leuk vond🤷🏼♀️
Ik vond haar een paar jaar geleden ook heel leuk. Laatste tijd steeds minder. Vind haar ook overdreven doen over het zwanger zijn en veel klagen. Ik ben zelf pas zwanger geweest en had geen leuke zwangerschap, als ik dan hoor waar zij over klaagt… Sowieso snap ik het niet als mensen zeggen dat ze zich zo slecht voelen en dan alleen maar selfies maken.
Ohhh die selfie die ze gemaakt had in de taxi nadat ze had overgegeven. Was niks te zien hoor maar WAAROM.
Ik vond haar sowieso wel vaker best zeurderig. Heb nu nog niets gezien sinds de zwangerschap, zal zo eens een vlog bekijken.
@Pinkbeliever @morange @Loowny @Helix2009 Ik volg haar nog maar eigenlijk puur voor de weinige interieur en make-up dingen die nog passeren en ook omdat ik wel benieuwd ben naar haar dochtertje. Ik denk dat het zo openlijk tonen en klagen over de negatieve kanten van zwangerschap wat horen bij een trend van de laatste jaren waarin geroepen wordt om niet te doen alsof alles rozengeur en maneschijn is bij een zwangerschap.
Ik word vooral zo moe van alle samenwerkingen waarbij ze 10x benadrukt hoe fijn het is om samen te werken met X. En alles met Hello Frrresh kan ik al niet kijken.
Emma Hill had in haar video vandaag ook niet een al te beste mood en Lizzy nog niet geupload. Dus lekker relaxed rondje youtube viel een beetje tegen #groteproblemen.
Heeft iemand de video van Jessie gezien?
Ja
Agree, heel irritante ontwikkeling. Het mag best wel ‘real’ zijn, maar inmiddels is het haast een misdaad als je het wel een positieve ervaring vind.
oke top