Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ja staat me wel iets van bij :joy: ik zie ook dat ik haar video gewoon gekeken heb. Heeft duidelijk veel indruk op me gemaakt :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

18 likes

Die hond van Gio gaat thank God niet door!

Maar nu wil hij twee(!) katten …

“Het huis is nog niet af en er zijn steeds veel mensen over de vloer”
I call bullshit ik denk dat z’n ouders gewoon eens een hartig woordje met hem hebben gesproken

28 likes

Ik vind twee katten minder dom dan een puppy in zijn geval. Katten kunnen alleen zijn, ze hebben elkaar en hij is opgegroeid met katten om zich heen. Ik maak me daar persoonlijk minder zorgen om.

6 likes

ik heb een mannelijke collega die ook zulke wenkbrauwen heeft. kost me iedere dag allejezus veel moeite om hem in de ogen te kijken

8 likes

Misschien spuit 11, maar hebben jullie Fyre, the greatest party that never happened gezien op Netflix? Dat is in een notendop wat er mis is met het influencers-wereldje en de hele industrie daar omheen. Het was 33.3% smullen, 33.3% verbazing en 33.3% onverholen cultuurpessimisme. Wel een aanrader!

35 likes

Fyre is echt interessant om te zien inderdaad. En wat @Itsu ook zegt, een man op die redactie zei ook dat er eigenlijk 2 feesten waren, een voor de influencers en modellen en dan de echte, die daar helemaal niet op leek. Dat konden die modellen toen ook nog niet weten.
Ik zag net trouwens dat er een Go fund me is opgezet voor de mevrouw van het restaurant, daar is al $160,000 voor gedoneerd. Zo erg voor al die mensen die hard gewerkt hebben om alles op tijd af te hebben.

3 likes

https://ohnotheydidnt.livejournal.com/113643309.html ook interessant om even te lezen denk ik!

Ik viel bijna flauw met dat stukje waarin die ene vent werd verteld: take one for the team en hij van plan was die ene vent te gaan pijpen zodat het water vrijgegeven zou worden. Echt wtf is er dan mis met je dat je zoiets gaat zeggen :confused:

7 likes

Geen idee of iemand haar nog kent maar zie dat Emma Wagemans (die ongeveer in 2016 heel groot was op YouTube) Kinderfoto’s van zichzelf heeft geupload en het blijkt dat ze dus transgender is (althans dat maak ik er uit op want op de foto is ze een jongetje). Quite shook

1 like

Dan doet Mascha het toch beter. Ik denk dat veel youtubers grootheidswaanzin krijgen waardoor deze dus dacht dat ze ‘eventjes een convention’ kunnen organiseren terwijl normale mensen daar opleiding en ervaring voor nodig hebben.
Ze zijn natuurlijk niet alleen ‘content creators’ maar ook echte ‘business bosses’.

2 likes

Ohhh daar ken ik haar van! Zit me al de hele tijd af te vragen waar van dat was. Ze ziet er zeker heel mooi uit!

Ik kijk bijna geen vlogs maar ik zag de rondleiding van Masha in haar oude huis. Ik moest zo lachen omdat ze steeds met haar armen zwaaide wanneer ze een nieuwe ruimte inliep. Echt zo: :woman_shrugging: inclusief pirouette.

6 likes

Ik vond er weinig mis met hem: ik vond het heel mooi aantonen, hoe ontzettend wanhopig al die mensen waren om het (ondanks het ongelofelijke mismanagement van die Billy) het tóch goed te laten gaan. Of bedoel jij ook wat die Billy zei als je zegt “wat is er dan mis met je”?

Nee ik bedoel niet die vent die uiteindelijk besloot dat hij dan maar die andere man moest gaan pijpen voor het water - maar dat dat tegen hem gezegd werd onder het mom van: take one for the team door Billy inderdaad. Dat vond ik echt ziek. Vond bij hem inderdaad juist die wanhoop heel zichtbaar, al denk ik dat je ook best jezelf achter de oren mag krabben als je bij zoiets denkt: oké, dan moet ik mezelf maar opofferen.

2 likes

Ja erg he :frowning: lijpe gekkies

Maar dat zegt die ene medewerker van Billy toch ook: niemand had enig idee behalve de mensen die op het eiland er rechtstreeks bij betrokken waren. Voor al de rest heeft die Billy heel lang de schone schijn opgehouden. En denk ook niet dat buiten de uitnodigingen om naar het festival te komen, de influencers verder nog op de hoogte werden gebracht van de gang van zaken.

1 like

Oh dat is echt een hele geruststelling, mn hart brak voor die vrouw en alle mensen op dat eiland die hebben geholpen en gewerkt en nooit een cent gezien hebben. Maar vooral die vrouw :disappointed_relieved:

1 like

Ik vind het de influencers niet per se kwalijk te nemen. Het ‘jammere’ is alleen dat als je als ieder ander ‘zakenmens’ reclame maakt voor de verkeerde personen je geloofwaardigheid achteruit gaat. Je hebt jezelf er mee als het mis gaat dus je kijkt wel uit waar je je naam aan verbindt. Influencers hebben echter op de een of andere manier een bepaald publiek waardoor dat minder snel gebeurt in mijn ogen.

Overigens vind ik het jammer dat hier nu super veel aandacht voor is terwijl er super veel shady evenementen zijn waarbij werknemers tot op de dag van vandaag niet betaald hebben gekregen en waar wij allemaal ‘aan mee doen’ zoals het WK en de Olympische spelen in bepaalde landen. (Brazilië, China.)

4 likes

Weet niet hoe je een foto post dus beschrijf het even:

Monica post een foto met “keep calm and hate the snow” oid. En Noor zet eronder: zie dat je er flink op uit ben gegaan voor je sneeuwfoto. :kissing_heart:

En monica reageert daaronder met: no Thalys needed babe.

Zo’n onaardige comment van Noor en dan ingepakt met een kusjes emoji eronder. Brr. Zo iemand die even moet laten weten dat zij écht moeite in d’r insta steekt hoor!!1!!!

17 likes