Dit is toch gewoon soort van sarcasme tussen vrienden? Zo zie ik het althans. Misschien heel flauw maar zo reageer ik ooit met vriendinnen, terwijl andere dat dan misschien zien en denken ‘que?’ vinden wij het ‘grappig’.
Ja zou kunnen idd! Waar maak ik me ook druk om haha
Dit is toch gewoon een grap
Net als die afl van rambam met dat energydrankje.
Oei jammer, want er zijn wel echt leuke en echt lekkere eetplekken in Zwolle joh. Maar voor goede, écht lekkere appeltaart ga je naar het Vliegerhuys!
Hahahaha michella haalt ff lekker uit naar kingalert dat het niet waar is wat hij zegt over haar borstvergroting om vervolgens af te sluiten met de zin “alles ken misgaan dat zie je wel aan jou gezicht” looool
Kan niet linken want ze heeft haar account afgeschermd
o
o
o
o
Waarom eindigt Jiami haar zinnen altijd zo
Sorry als ik nu iets herhaal wat al veel eerder is gezegd in het forum, maar ligt het aan mij of doet Jiami tegenwoordig alle editing/camerawerk hetzelfde als Anna Nooshin? Nu ook in de nieuwe video met Nina Warink, de “plaatjes” aan het begin (met de kekke achtergrondjes), de piepjes, en het enerzijds rechte camerawerk aan de voorkant en het nonchalante camerawerk van de zijkant. Ik begin me hier eerlijk gezegd heel erg aan te ergeren.
Heb dit wel al eerder bij Jiami gezien, ook toen ze dezelfde video’s als Safiya Nygaard ging maken maar dan in het Nederlands.
Hoe? Ik zie/hoor niks
Ja zei ik ook al eens inderdaad, je kunt wel zien waar ze haar inspiratie vandaan haalt zullen we maar zeggen
Youtubers huren vaak een editor in zeker als ze wat groter worden. Dus het kan goed.
Ze gaat nu ook op de blote bips op insta-tour
Wat is dat stukje rechts in haar zij boven de rand van haar ondergoed? Ik kijk daar zo raar tegen aan. Lijkt wel een stuk dat er niet bij hoort.
Volgens mij zit daar badschuim op!
Ze zet geen punten achter haar zin, maar eindigt ze omhoog zegmaar.
Zoals dit?
Haha ja zo!
hahaha nu je dit zegt; hoe lame is het eigenlijk dat ze met haar ondergoed in bad zit???
Nieuwste trend. Met je ondergoed in bad gaan!