Dan doet Mascha het toch beter. Ik denk dat veel youtubers grootheidswaanzin krijgen waardoor deze dus dacht dat ze ‘eventjes een convention’ kunnen organiseren terwijl normale mensen daar opleiding en ervaring voor nodig hebben.
Ze zijn natuurlijk niet alleen ‘content creators’ maar ook echte ‘business bosses’.
Ohhh daar ken ik haar van! Zit me al de hele tijd af te vragen waar van dat was. Ze ziet er zeker heel mooi uit!
Ik kijk bijna geen vlogs maar ik zag de rondleiding van Masha in haar oude huis. Ik moest zo lachen omdat ze steeds met haar armen zwaaide wanneer ze een nieuwe ruimte inliep. Echt zo: inclusief pirouette.
Ik vond er weinig mis met hem: ik vond het heel mooi aantonen, hoe ontzettend wanhopig al die mensen waren om het (ondanks het ongelofelijke mismanagement van die Billy) het tóch goed te laten gaan. Of bedoel jij ook wat die Billy zei als je zegt “wat is er dan mis met je”?
Nee ik bedoel niet die vent die uiteindelijk besloot dat hij dan maar die andere man moest gaan pijpen voor het water - maar dat dat tegen hem gezegd werd onder het mom van: take one for the team door Billy inderdaad. Dat vond ik echt ziek. Vond bij hem inderdaad juist die wanhoop heel zichtbaar, al denk ik dat je ook best jezelf achter de oren mag krabben als je bij zoiets denkt: oké, dan moet ik mezelf maar opofferen.
Ik vind het wel erg dubbel. Influencermarketing is momenteel zo groot dat een aantal populaire modellen met nietszeggende posts een feest kunnen maken en breken. Vanuit dat oogpunt vind ik dat als jij je naam ergens aan verbindt daar ook een morele verplichting uit voortvloeit tegenover de mensen die je enthousiast maakt (vooral als kaarten duizenden euro’s kosten. Vooral omdat die mensen blind vertrouwen op jouw aanprijzen en advies, terwijl jij het vooral voor het geld doet. In eerste instantie leek de organisatie misschien professioneel (al lag de organisator knock out op het strand, was de locatie totaal ongeschikt voor een festival en waren er al enkele voortekenen), maar gedurende de opbouw waren er echt al behoorlijk wat signalen dat de organisatie niet goed in elkaar zat. Dat geen van de eraan verbonden organisaties/influencers daar zicht op had zegt best iets over hoe weinig mensen zich tegenwoordig verantwoordelijk voelen voor het eindproduct dat ze leveren.
Vond het trouwens ook zeer bizar dat rijkeluiskids blijkbaar bereid zijn om tonnen neer te leggen voor een leuk feest. Voor de bedragen die er gevraagd werden koop je huizen. Dan ben je toch compleet de waarde van geld kwijt.
Ja erg he lijpe gekkies
Maar dat zegt die ene medewerker van Billy toch ook: niemand had enig idee behalve de mensen die op het eiland er rechtstreeks bij betrokken waren. Voor al de rest heeft die Billy heel lang de schone schijn opgehouden. En denk ook niet dat buiten de uitnodigingen om naar het festival te komen, de influencers verder nog op de hoogte werden gebracht van de gang van zaken.
Oh dat is echt een hele geruststelling, mn hart brak voor die vrouw en alle mensen op dat eiland die hebben geholpen en gewerkt en nooit een cent gezien hebben. Maar vooral die vrouw
Ik vind het de influencers niet per se kwalijk te nemen. Het ‘jammere’ is alleen dat als je als ieder ander ‘zakenmens’ reclame maakt voor de verkeerde personen je geloofwaardigheid achteruit gaat. Je hebt jezelf er mee als het mis gaat dus je kijkt wel uit waar je je naam aan verbindt. Influencers hebben echter op de een of andere manier een bepaald publiek waardoor dat minder snel gebeurt in mijn ogen.
Overigens vind ik het jammer dat hier nu super veel aandacht voor is terwijl er super veel shady evenementen zijn waarbij werknemers tot op de dag van vandaag niet betaald hebben gekregen en waar wij allemaal ‘aan mee doen’ zoals het WK en de Olympische spelen in bepaalde landen. (Brazilië, China.)
Weet niet hoe je een foto post dus beschrijf het even:
Monica post een foto met “keep calm and hate the snow” oid. En Noor zet eronder: zie dat je er flink op uit ben gegaan voor je sneeuwfoto.
En monica reageert daaronder met: no Thalys needed babe.
Zo’n onaardige comment van Noor en dan ingepakt met een kusjes emoji eronder. Brr. Zo iemand die even moet laten weten dat zij écht moeite in d’r insta steekt hoor!!1!!!
Dit is toch gewoon soort van sarcasme tussen vrienden? Zo zie ik het althans. Misschien heel flauw maar zo reageer ik ooit met vriendinnen, terwijl andere dat dan misschien zien en denken ‘que?’ vinden wij het ‘grappig’.
Ja zou kunnen idd! Waar maak ik me ook druk om haha
Dit is toch gewoon een grap
Net als die afl van rambam met dat energydrankje.
Oei jammer, want er zijn wel echt leuke en echt lekkere eetplekken in Zwolle joh. Maar voor goede, écht lekkere appeltaart ga je naar het Vliegerhuys!
Hahahaha michella haalt ff lekker uit naar kingalert dat het niet waar is wat hij zegt over haar borstvergroting om vervolgens af te sluiten met de zin “alles ken misgaan dat zie je wel aan jou gezicht” looool
Kan niet linken want ze heeft haar account afgeschermd
o
o
o
o
Waarom eindigt Jiami haar zinnen altijd zo
Sorry als ik nu iets herhaal wat al veel eerder is gezegd in het forum, maar ligt het aan mij of doet Jiami tegenwoordig alle editing/camerawerk hetzelfde als Anna Nooshin? Nu ook in de nieuwe video met Nina Warink, de “plaatjes” aan het begin (met de kekke achtergrondjes), de piepjes, en het enerzijds rechte camerawerk aan de voorkant en het nonchalante camerawerk van de zijkant. Ik begin me hier eerlijk gezegd heel erg aan te ergeren.
Heb dit wel al eerder bij Jiami gezien, ook toen ze dezelfde video’s als Safiya Nygaard ging maken maar dan in het Nederlands.