Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Kaya wilde een eigen forum opzetten na EGF, maar daar gaf niemand echt gehoor aan van wat ik me herinner.

6 likes

Ja zij! Zij was er toch ook best vroeg bij met bloggen? Zo te zien is ze nog steeds bezig maar had verwacht dat ze dan enorm gegroeid zou zijn. Lijkt me best frustrerend.

Misschien is ze daar in haar eentje aan het posten

8 likes

Ben ik de enige die het idee heeft dat vloggers de laatste tijd er echt alles aan doen om zo saai mogelijke titels te bedenken?

Paar voorbeelden:

Monica Geuze - Een bril!
Mascha - Voor het eerst in bad gaan hier

Deze dingen zijn toch totaal onaantrekkelijk om op te klikken?! Ik bedoel hier trouwens niet mee te zeggen dat clickbait beter is, maar wel dat er soms iets meer moeite in mag worden gestoken.

3 likes

Dit is toch gewoon de lens. Want normaal ziet hij er zo uit dus.

Hij moet zijn wenkbrouwen niet zo ver epileren.

4 likes

Preaaaaach

Hij moet even op les bij Vera.

3 likes

Trouwens
 waar is Vera ineens eigenlijk? :face_with_monocle:

2 likes

Ja staat me wel iets van bij :joy: ik zie ook dat ik haar video gewoon gekeken heb. Heeft duidelijk veel indruk op me gemaakt :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

18 likes

Die hond van Gio gaat thank God niet door!

Maar nu wil hij twee(!) katten 

“Het huis is nog niet af en er zijn steeds veel mensen over de vloer”
I call bullshit ik denk dat z’n ouders gewoon eens een hartig woordje met hem hebben gesproken

28 likes

Ik vind twee katten minder dom dan een puppy in zijn geval. Katten kunnen alleen zijn, ze hebben elkaar en hij is opgegroeid met katten om zich heen. Ik maak me daar persoonlijk minder zorgen om.

6 likes

Ik moet me echt minder laten influencen. Ik woon tijdelijk in Zwolle en laat me megavaak influencen door tentjes waar Cynthia mega enthousiast van is (pizza’s van michelangelo, poke bowls, nu friet van het eethuys, maar ook wel eens haar favo restaurantjes zoals vaca negra). Conclusie: het is altijd zeer bovengemiddeld geprijsd, maar nooit Ă©cht heel lekker.

58 likes

ik heb een mannelijke collega die ook zulke wenkbrauwen heeft. kost me iedere dag allejezus veel moeite om hem in de ogen te kijken

8 likes

Misschien spuit 11, maar hebben jullie Fyre, the greatest party that never happened gezien op Netflix? Dat is in een notendop wat er mis is met het influencers-wereldje en de hele industrie daar omheen. Het was 33.3% smullen, 33.3% verbazing en 33.3% onverholen cultuurpessimisme. Wel een aanrader!

35 likes

Fyre is echt interessant om te zien inderdaad. En wat @Itsu ook zegt, een man op die redactie zei ook dat er eigenlijk 2 feesten waren, een voor de influencers en modellen en dan de echte, die daar helemaal niet op leek. Dat konden die modellen toen ook nog niet weten.
Ik zag net trouwens dat er een Go fund me is opgezet voor de mevrouw van het restaurant, daar is al $160,000 voor gedoneerd. Zo erg voor al die mensen die hard gewerkt hebben om alles op tijd af te hebben.

3 likes

https://ohnotheydidnt.livejournal.com/113643309.html ook interessant om even te lezen denk ik!

Ik viel bijna flauw met dat stukje waarin die ene vent werd verteld: take one for the team en hij van plan was die ene vent te gaan pijpen zodat het water vrijgegeven zou worden. Echt wtf is er dan mis met je dat je zoiets gaat zeggen :confused:

7 likes

Geen idee of iemand haar nog kent maar zie dat Emma Wagemans (die ongeveer in 2016 heel groot was op YouTube) Kinderfoto’s van zichzelf heeft geupload en het blijkt dat ze dus transgender is (althans dat maak ik er uit op want op de foto is ze een jongetje). Quite shook

1 like