Iemand bekend met het youtube kanaal bondgenoten? Ze doen sociale experimenten zoals ‘kleinzoon scheldt opa uit’ https://www.youtube.com/watch?v=yF5eULp1v28
Best interessant!
oh die ken ik niet… nu heb ik nog meer om te kijken!
update; ik zie gewoon dat die What Would You Do filmpjes miljoenen keer bekeken zijn…
Volgens mij is hier aardig gesleuteld Ofwel photoshop of echt gesleuteld
volgens mij is dit de ‘duw je boven armen tegen je lichaam aan’ truc. Ben ik bekend mee hehe
Ja en met een beetje goed tapen kom je ook een heel eind.
deze is gister geupload - dus dan zou ze de snelste boobjob ever hebben moeten ondergaan haha.
Haha, ik vond ze ook niet per se nep ogen ofzo, vond ze alleen groter lijken dan normaal Maar dan zal ze wel met haar armen tegen haar lichaam duwen inderdaad haha
moet ik een tutorial opnemen? like dit bericht en abonneer op mijn profiel!
Ik heb het zelf niet echt nodig Maar ben nu wel benieuwd naar de truc hahah
Wel met string aan neem ik aan?
Omg ik was (ben) altijd zo jaloers geweest op die Vajen, zij had/ kon alles wat ik niet kan/ heb.
Photoshop. Je ziet dat de pixels bij de borsten zijn verdwenen dus dat de foto daar is opgerekt. De donkere schaduw loopt niet soepel en daar zie je gekke pixels in bij inzoomen dus ik denk dat hier lekker met de liquify-functie van photoshop is gespeeld.
Oh en ook de stempelfunctie is wat verkeerd gegaan want de donkere lijn van d’r linkerborst wordt gek onderbroken en loopt te ver naar boven door.
argh, stem ik perongeluk JA ipv NEE met mijn dikke vingers. Was zo benieuwd of iemand nou echt enthousiast zou raken van overpriced goudspray-kettinkjes en nu lijk ik zelf zo’n minion…
Vooral deze zwarte lijn is weird.
Spoiler
Klik op resultaten verbergen, dan kun je je antwoord aanpassen!
Wat, stop, ho. Photoshopt Noor haar foto’s?!?
Ik vind het jammer dat Willem vaak negatief besproken wordt hier, ik heb hem ontmoet voor een werkproject en hij is echt heel erg leuk, creatief en heel enthousiast! Komt ook door hoe hij doet in de vlogs, maar toch.
Ik denk dat de meeste vloggers up close vast prima mensen zijn, hij zit alleen gigantisch in mijn allergie qua type, en volgens mij bij een hoop mensen hier.
Jammer, zag 100+ nieuwe berichten en dacht dat Darcy haar nieuwe zwangerschap had aangekondigd maar nee… Ben wel heel benieuwd wat het grote nieuws is!?
Maar dat iemand leuk is op werk/een project is ook niet per se tekenend voor hoe iemand echt is? Het is natuurlijk niet te beoordelen, maar vind hem altijd zo naar tegen zijn vrouw. Zeker nu ze zwanger is.
En dan dat rondgeloop in die boxer van hem te pas en te onpas kan ik ook gewoon niet aan haha. En zn ongewassen haar en hipstergedoe ook niet. Naja tot zover mijn bijdrage haha.