Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

@wompie @Zemraluani jullie hebben zeker gelijk hoor, ik vind z’n vlogs ook echt minder. Zonde van zo’n vent die best leuk kan zijn haha!

2 likes

Ik ook! Maar ik denk dat hetniet zo boeiend zal zijn, een samenwerking ofzo.

Ik dacht heel even dat linksboven Jill was. Ik word zo moe van al die zelfde koppen!

1 like

Denk door datzelfde gespannen strakke bekkie op die specifieke foto.

Ohja nu ik dit lees wat ik ook wilde zeggen (iets positiefs ik zou het haast vergeten): dat hij creatief is geloof ik wel. Ik heb maar een paar van zijn vlogs gezien, maar daar zaten wel hele mooi beelden in toen.

Dat nieuws gaat sowieso iets van spon zijn.

giphy

12 likes

Wanneer kwam Darcy eigenlijk met haar grote nieuws? Ik wil gewoon weten of ze zwanger is eigenlijk.

2 likes

Ja, ik wil het ook weten.

1 like

“binnenkort”…

Maarja wat is binnenkort? :roll_eyes:
Zal me ook niks verbazen als het iets heel anders blijkt te zijn hoor

Ik verwacht er ook niet veel van. Ik gok op een dubieuze samenwerking/winactie.

1 like

Hmm, toen ze nog met Thomas was, waren ze daar volgens mij wel mee bezig. Sinds het uit is met Thomas heb ik zulke lage verwachtingen van Darcy. :sweat_smile:

Ik bedoel: wie geeft haar kinderen nou croissant met dubbelvla of instant noodles als lunch? Heb ook het idee dat ze alleen maar in haar huis is en verder weinig doet.

6 likes

Ja, dat zou inderdaad kunnen!

Ik schat Darcy niet in als iemand die zoiets zelf kan namelijk.

Ik krijg hier echt vier handen op één buik vibes van.

5 likes

Haha. Ik vind Darcy overigens wel een lieve meid. Volgens mij komen haar kinderen absoluut geen liefde te kort. Ze is alleen niet zo snugger en ik vind veel dingen in haar vlogs nogal… bijzonder.

6 likes

Wait whut dubbelvla bestaat nog?! Ik wil dit :joy:

Die kinderen sopten hun croissants ook in de dubbelvla. Echt cringe.

2 likes

Dat is gewoon goor?! Kinderen eten soms rare dingen maar dit vind ik wel een hele smerige combi :’)

Dat kinderen rare dingen doen met eten is idd logisch, maar dat zij het geeft als lunch. WTF?!

1 like

Ik kreeg ook wel eens een puddingbroodje als lunch, leef nog steeds :+1:t3: Ik kijk haar video’s verder niet maar als dit dagelijks is maakt dat het wel wat dubieuzer

4 likes