Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ach, ze gaan er vast niet dood aan idd en ik ben ook echt geen opvoedpolitie. Maar zoals hier boven al gezegd werd krijg je er vier handen op één buik vibes van. In haar vlogs zitten gewoon heel veel WTF momentjes.

Neemt overigens niet weg dat ik denk dat de tweeling heel liefdevol opgroeit. Ik vind Darcy en Thomas lieve ouders en hun familie is ook echt heel lief voor die meiden.

2 likes

Haha ja ik ken dit mens niet, maar soms gingen we naar de bakker op woensdag uit school en dan mocht ik iets kiezen om te lunchen. Dan koos ik een kwarkbol of een puddingbroodje.
Vla met croissants klinkt voor mij niet als een hele debiele combo.

14 likes

Mogen die kinderen al frikandellen?

2 likes

Nu heb ik zin in frikandellen

5 likes

Reacties waarop?

Ja, bizar hè. Wie zegt zoiets?

Stoor me overigens wel een beetje aan haar shopgedrag. Eerst moest het allemaal perse tweedehands, duurzaam, etc, en vond ze dat Joyce nutteloze aankopen deed en nu is ze gewoon even een extra jas aan het shoppen bij de Zara zodat ze er met draagzak, baby en al in past. Dat is toch best zonde geld/spullen?

3 likes

Ik schrik echt van dat er mensen in Nederland rondlopen die denken dat het gepast is dit te zeggen. HOE komt het in je hoofd op om dit te sturen?!?!?!!?

20 likes

Afbeeldingsresultaat voor Erland Galjaard en producent Roland Molendijk

33 likes

Ik zei middertig niet vieze vijfigplussers met een cokeneus en een te jonge blonde vriendin.

30 likes

Ok sorry!

2 likes

Ik heb geen idee wie deze mensen zijn maar aan die hoofden te zien wil ik dat denk ik ook niet weten.

4 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.