Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik eet dat wat Wil at ook regelmatig :redface:

Ik bewonder Wil wel een beetje. Volgens mij had ik dit ook al eens op het egf gezegd, maar ik vind het echt knap wanneer eten geen gigantische rol speelt in andermans leven en ik mensen gewoon oké/gezonde dingen zie eten, in plaats van een soort obsessie te hebben voor (over)eten, calorieën, mooie instagramwaardige maaltijden enzo. Ik moest er vanochtend ook aan denken toen ik Bonnies vlog zag, waarin ze tegen Nick zegt dat er ook mensen zijn die tussen de middag koken in plaats van brood te eten en Nick antwoordt dat hij dat echt zonde van hun tijd zou vinden, want dan ben je zo lang bezig met koken en eten enzo. Ik ken echt bizar veel mensen die bijna 24/7 aan eten denken of die te veel moeite of juist te veel geld stoppen in eten, dus Willemijns (en Bonnies) tegenvoorbeeld vind ik juist wel leuk.

60 likes

Ik bewonder Wils discipline wel hoor, ik vind haar persoonlijkheid niet zo leuk en wát ze doet ook niet, maar ze doet wel een hoop op een dag. Als ik nog lang en breed in bed ligt, heeft zij er wel al een halve dag opzitten, dat vind ik wel knap. Ik moet ook zeggen dat ik de Weekvlogs van Wil bijna altijd kijk (en niet alleeeeeen maar om me te ergeren) omdat ze wel redelijk wat doet en dat ook laat zien, het is niet een en al gehang op de bank, lunch bestellen en kleding kopen zoals bij half vlogland.

Martine is een ander verhaal.

9 likes

Zo had ik het nog niet bekeken. Ik wil dat ik die instelling ook heb, ik ben echt teveel met eten bezig. Dit wordt mijn goede voornemen voor 2019 denk ik, thanks voor de inspiratie!

En wie weet had Wil daarna nog appelmoes opgeschept voor bij haar aardappels, dat kan ook. Ik ben zelf ook absoluut niet van de sausjes en de kruiden dus dit zou voor mij ook gewoon een gangbare maaltijd zijn.

2 likes

Hahaha ik ga stuk, bedankt voor de correctie juf Bertie

1 like

Bij de laatste Spon post op Insta van de Huismuts reageert iemand serieus met:
“Nou ik zie dat Vichy bij zoveel Instagrammers voorbij komen dat ik het nu ook wil proberen”
Mn handen jeuken echt om te reageren met: Je hebt toch wel door dat dit een marketingcampagne is he?
Blijft me verbazen dat mensen dat niet door hebben.

25 likes

Ja inderdaad; ik ga niet meer tweeten over de ziekte van mijn vader. Een dag later: tweet over de donor van haar vader.

En waarom wilde ze dit ook al weer niet meer doen? Omdat familie en vrienden alleen reageren op social media en niet persoonlijks of iets dergelijks?

Alles wat ik van haar lees via hier, dan zou ik dus niet denken dat wij dezelfde leeftijd hebben.

Ze reageert als een tiener die te weinig aandacht krijgt. En als ze aandacht krijgt, is het niet zoals zij wil. Dan deelt ze dat met de sociale wereld. En dan is alles uiteindelijk allemaal kut. En reageert ze weer impulsief door mensen te blokkeren.

Na zoveel jaar, zou ik denken dat je toch een beetje zelfreflectie hebt ontwikkeld?

1 like

Kijkt iemand hier nog/weer naar Anna? Ik eigenlijk niet meer, maar zag dat ze weer was begonnen dus toch gekeken.

Maar zij gaat dus een ytkanaal beginnen voor kinderen, omdat ze kinderen zo leuk vindt?? In diezelfde vlog gaat ze naar disneyland met haar neefje en nichtjes geloof ik en zelfs die reageren amper op haar? En ze noemt iedereen babies terwijl die jongste echt minstens 2 is ofzo :roll_eyes::roll_eyes:

Alles voor de moneyz en ze is zo onecht, na 1x kijken weet ik weer waarom ik niet meer keek :joy:

20 likes

Huh wow dat vind ik echt heel erg out of character voor haar

1 like

giphy https://media0.giphy.com/media/xTiTnqUxyWbsAXq7Ju/giphy.gif?cid=19f5b51a5bfff95667692e397363df03

16 likes

Haha, die “baby’s” zitten er ook echt super verveeld bij als ze tegen hen spreekt.

4 likes
2 likes

Ik ben 23 en verder best volwassen maar ik vind dit soort filmpjes van Rutger best vermakelijk hahaha.

Vind hem zo’n lieve jongen hij heeft echt 10000% de gunfactor bij mij

30 likes

Hallo dit is gewoon research, verplaatsen in onze doelgroep!!

1 like

Heeft die jongen nou zulke extreem gele/bruine tanden? Of een beugel? Of gewoon pech met de belichting? Anders :nauseated_face:

16 likes
offtopic; zorg en sport

Niet heel chique dat ze vervolgens voor één aanbieder reclame maakt, maar als je kijkt naar alle bullshitbehandelingen die vergoed worden (neem craniosacraal therapie als voorbeeld waarbij je de beweeglijkheid van je bindweefsel op een zweverige manier gaat herstellen zodat je gezondheidsklachten verdwijnen) heeft ze best een punt. Het is geen geheim dat een gezonder leven gezondheidswinst kan behalen. Sport en gezonde voeding moeten toegankelijker, want goede sportinitiatieven die echt begeleiden zijn voor veel mensen die daar baat bij hebben onbetaalbaar, terwijl juist die mensen sport misschien wel leuker gaan vinden als er succeservaringen zijn. Zorgverzekeringen kunnen daar een veel grotere rol in spelen als ze sterker gaan inzetten op preventie (wat bijvoorbeeld kan met het geld wat je over houdt als je geen onbewezen ideetjes meer vergoed). Kortom Jelmer hangt weer eens de kloothommel uit.

3 likes

Hij heeft een blokjesbeugel.

3 likes

Saske stop met youtube en gaat opzoek naar een andere baan.

22 likes

Lijkt me geen onverstandige keuze.

30 likes