Ik ben niet voor het eindeloos en ongefundeerd negatief reageren, maar âlaten we alleen postief zijnâ vind ik ook een beetje te kumbaya my lord handjes vasthouden groep vier-mentaliteit.
De lifestyle waarbij het normaal is om je van afspraak naar afspraak te verplaatsen met een privejet. Een geleende, dat wel.
Ik keek voor het eerst in lange tijd weer eens iets van Jill (vlogmas in Praag), omdat ik hoopte dat ze weer wat meer haar oude zelf was maar helaas. Ik snap dat ze misschien meer zelfvertrouwen heeft nu maar wat komt zij arrogant over⊠Ook heel âzeurderigâ ofzo. En om 07.00 uur al zo dik in de make-up als je gaat vliegen. Alles voor de âperfectieâ. Ik zou waarschijnlijk in mijn slobbertrui aankomen op Schiphol
Ze doet ook een beetje bazig over dat groepje. Kreeg er mean girls vibes van.
Vanuit Le Marais naar Montmartre gelopen, dat is best een flinke wandeling zeg
Haha oeps, in mijn beleving was het veel verder, my bad!
Ik vind Enzo Knol in pak (in combi met zijn nieuwe kapsel) best wel hot. In zijn laatste 2 vlogs draagt hij een pak. Oh en hij heeft weer karren opgekocht met koffers, ben benieuwd!
Zoooo idd
Ik eerst.
Muntje gooien dan maar?
vet suf idd
Leuk stel.
Ik denk dat het verschil daarmee ook een beetje is dat die het gewend zijn. Ik kan mij best voorstellen dat als je gewend bent om het met zijn tweeën te doen en je partner is dan twee weken weg voor werk dat je dat als zwaar ervaart.
Haha dit zag ik ook al voorbij komen en toen dacht ik precies hetzelfde
Jezus wat verschrikkelijk lelijk.
Haha omg zo cheap dit.
Zo duur en toch zo goedkoop.
Hahahahah wat erg