Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Mijn grafisch vormgeven kennis/hart huilt

23 likes

mascha haar vlogtitels van de laatste dagen zijn ook het toonbeeld van inspiratie zeg.

“Wat is jullie meest boring day?”

“mijn creepy kromme armen”

“foefs brownie recept opnieuw opnemen?”

Trekt ook niet echt volle zalen meer. Jammer dat ze niet iets leuks doet in december.

9 likes

Omg ik wíst gewoon dat ze na die eerste story meteen weer zo’n “volle inbox” zou hebben waarin al die moekes schreeuwen om een wit papier met een trendy lettertype erop. En dan eerst zeggen dat het voor de hobby is.

Tijd om te ontvolgen.

13 likes

Waarom kan je in haar story alleen maar Op ‘Ja’ stemmen? Gaat ze dan straks zeggen ‘omg 100% heeft gestemd dat ze hem wilden hebben?’

3 likes

Omdat ze van self-made woman Annic gehoord hebben dat ze alleen positieve interactie mogen laten zien. :thumbsup:

7 likes

Graag met de goals ingevuld, hoef ik dat ook niet zelf te doen.

6 likes

Ik wil ‘m alleen als ie net zo grappig is als je posts, geen Wil-templates meer :sob:

3 likes

Heee heee hee, opletten hoor! “Dreams don’t work unless you do!!!”

2 likes

Alleen al niet omdat er ‘wil en tien’ onderaan staat.

O my god, ik word echt een beetje lijp van Wil en Tien. Het hele idee achter je eigen webshop oprichten is toch om dingen op de markt de zetten DIE ER NOG NIET ZIJN. Dus geen mokken waarvan de markt al volledig verzadigd is of dit soort lijstjes die je met 1 zoekopdracht op Pinterest kan vinden

En dan inderdaad doen alsof ze het ‘voor de hobby’ even op insta wilde laten zien
 :rolleyes: Zeer geloofwaardig

24 likes

Dat lettertype komt me ook de neus uit! Ze kopiëren gewoon alles.

Voor originaliteit hoef je niet bij hun te zijn. Maar ja blijkbaar vindt het gros van die volgers dat super! Yeey!

5 likes

Heel irritant dat de tekst soms links staat uitgelijnd en dan weer in het midden en dan een klein beetje getabt. Wil heeft geen kaas gegeten van grafisch diezijn iig.

12 likes

Tja, als je geen berichten wist, is die mailbox gauw vol. Grs zure kantoortrut ^^

Ik moet sowieso kotsen van al die insta templates en goals gezeik, rot toch op daarmee en ga écht werken

7 likes

Als je elke keer een shotje neemt bij het woord ‘comfortzone’ raak je voor de helft in een coma.

19 likes

Hooguit een plakje kaas, net als der boterham.

1 like

Hoe ik bij haar vorgige template al gezegd had, daar heb je toch geen grafisch design voor nodig? Old school word art is voldoende!
Ben best benieuwd naar hun prijs, ik vermoed dat het nog wel eens duur kan zijn als je naar de prijs van hun boek kijkt.
Verder ook heel slim om dit gewoon ‘spontaan’ in hun stories te delen :moneybag:

3 likes

Ja strategisch pakken ze het gewoon goed aan. En merendeel die trapt erin. Ergens moeten ze toch aan hun miljoen omzet komen?

1 like

Of ik kom na een lange dag thuis en “moet”/wil nog 15 vlogmas video’s kijken deze avond haha

3 likes

schijnt die pantserbroek nou heel erg door?