Huh hier gaat het al sinds gisteren over
Sorry hahahaha ik lees echt heel slecht mee en toen heb ik alleen de zoekfunctie gebruikt of het genoemd was en toen zag ik niks lol
Ja, als ze hem nou iets hoger zou plaatsen dan zou ze tenminste elke keer die lelijke uitgroei verbergen.
Heel leuk jachtseizoen, maar kan die voice-over een x zn muil houden.
Iedereen heeft ze?
Nee, kan idd alleen maar een maat en ook maximaal 3 letters. Ik heb nu SM op mân spullen
Nou, Bonnie is wel next level gierig, dus als je alvast wil leren hoe je het zo goedkoop mogelijk aanpakt heb je aan haar een goede!
Huh, een beetje vreemd inderdaad. Ook hoe ze zo door haar eigen huis dreutelt de hele video lang?
Al ziet het er verder wel professioneel uit.
Nu heb ik zelf geen plannen om een huis te gaan kopen, maar ik wist ook echt niet dat je je creditcard moet opzeggen voordat je en hypotheek neemt?
Nee hoor helemaal niet nodig!
Ik vind bonnie echt vreselijk. Maar dan ook echt
Joe
Waarom zo vreselijk?
Ik vind het zo saai als youtubers in hun vlogs adventskalenders openen, ik spoel dat altijd door. Alsof je nu op 9 december nog zoiets hebt, âhey wat een leuke minilipstick of leuk chocolaatje of ander prul, die adventskalender ga ik ook kopen?â Ik snap dat ze die dingen meestal gratis krijgen en daarom laten zien, maar ik vind er echt niks aan, zeker als het 4 kalenders achter elkaar zijn.
Vergeet mij nietđŹ
Wow! Verstandig meisje die Bibi.
Ik vind het goed dat Bibi Breijman tot nu toe nog geen enkele keer het gezichtje van haar baby duidelijk in beeld heeft gebracht, hopelijk blijft ze dat zo doen.
Ze zegt dat ze het âzodra Olivia het vervelend vindt, alles er gelijk afhaaltâ, maar Bibi die zich verstopt achter een autostoel filmt ze gewoon âwant zij hoort bij haar levenâ. Olivia heeft dus ook niets te willen. Precies wat ik al vermoedde: alles draait om Noor.
Ik zag gister een live stream van Darcy op instagram. En alle vragen over hoe Thomas het vond dat zij wat had met Koen werden zorgvuldig vermeden.
Vind het zo jammer dat Jennie van jenniefromtheblog alleen nog maar van die gare weekoverzichtjes plaatst. Die van deze week is ook nog eens super kort. Ze doet haar naam niet echt meer eer aan.
Best logisch, lijkt me. Je kan niet voor iemand anders spreken