Aaaaah ich erger me dood aan Wils nieuwe bril. Hij is best leuk, alleen hij zit veel te hoog en dat ziet er zo vreemd uit. Dan heb je twee van die neussteunen in je oog zitten, dat zit ook niet lekker. Super raar dat die opticien daar niks van gezegd heeft, dit is echt een no-go in opticien land haha.
Ik vind het echt erg dat ze Bibi daar zo in meetrekt. Je moet wel sterk in je schoenen staan wil je daar op 13-jarige leeftijd tegen in kunnen gaan. Echt zonde dat Bibi nu ook van die 'lege dingen post op Instagram en zo focust op uiterlijk.
Hij zit ook zo op d’r wenkbrauwen. Zo zonde, want dit type montuur staat haar wel goed
piemelpimppaketten leuk scrabblewoord Jennie.
Heeft Serena nu ook niet zo een soort bril? cadeautje van de p.e.a.r.l.
Ik vraag me ook af of ze de video’s etc er wel écht zou halen. Nu kan ze makkelijk praten natuurlijk.
Denk dat haar haar erg snel vet wordt gewoon. Dan heb je echt geen zin om elke dag te wassen. Spreek uit ervaring haha
Wel helemaal zelf betaald he
Ik vind het geen leuke bril en ik vind het ook niet staan bij haar.
Hij ziet er ook best goedkoop uit imo
Wel lekker uit haar comfortzone toch
Lijkt me leuk, piemelpimpampetten! Ander woord voor piemel met eeeeeennnnnn K!
Knots?
Hahahaha yes! Zie je, dit is in potentie een heel goed drankspel
Gefeliciteerd je wint een inspirerende en uitermate originele ‘Wil en Tien mok’. Prototype:
Ik denk dat ik dit misschien ga introduceren op mn verjaardag.
@anon18202522 mag ik niet door voor de wasmachine?
Nee alleen als je een penistrant woord weet beginnend met een Y.
Ben bang dat ik mijn verlies moet nemen dan, brb ga even zielig onder een dekentje thee drinken uit m’n nieuwe mok.
Yonivuller?