Ongepast vind ik de campagne en ook smakeloos, dit had zoveel respectvoller gekund. Het zet mij totaal niet aan tot de actie om te doneren puur vanwege deze manier van campagne voeren.
Hahhaha ‘dit is hoe ik eruit zou zien met Ebola’ laat in de comments weten hoe jij eruit ziet met ebola 
Doen! Ik zou het lezen (en zelfs publiceren)!
Is echt zo’n onderwerp waarover ik wel ~gevoelens~ heb maar ik kan niet goed mijn vinger leggen op waarom ik het kut vind.
De eerstvolgende keer als mascha een slechte huid-dag heeft komen er sowieso 100 reacties met: ze heeft vast ebola
Owjee, een Limburger
Oeh, dan mot ich mer good opletten in de bus murge! Es emes zo oetzeet mot ich oet de buurt blieven. 
Je hoeft je echt niet te excuseren voor deze rant. Ik vind het zoo totaal slecht en misvat. Ze hebben de influencers hiervoor misschien niet direct betaald, maar het heeft vast genoeg geld gekost.
Sorry, maar het feit dat mensen* denken dat het om reclame voor een zombiefilm geeft aan hoe niet goed geslaagd dit is. Influencers met een lelijke filter die lachend en supergeposeerd met random tekstjes als hohoho, noordgestoord of ik ga deze spiegel missen laten ook écht zien hoe ernstig een zeer dodelijke ziekte als ebola is
nee iedereen snapt het ook helemaaaal hoor hoe het daar in west-afrika is nu.
Dit is nog 10x erger dan die campagne met die shell fles om de wereld te redden als je het mij vraagt 
*wij weldenkende volwassen mensen op dit forum, laat staan 14jarigen die misschien nog nooit van ebola hebben gehoord en nu denken dat dat zoiets is als bij de walking dead hihi
Dit is de Amerikaanse campagne.
Ja, dat weet ik. Maar deze is specifiek van deze maand in de USA. Zelfde tijd, andere insteek.
Niet alleen Massa, alle influencers die besloten om een doodnormale selfie te maken en ook nog eens gaan glimlachen. Yuk.
Ja niet dat nu alleen mash het verkeerd deed. Meerdere helaas. 
hahah wat
Dat is wel héél slecht nieuws!
Kan me ook ergeren aan een grammaticafout. Strijd met een T, Mas!!!
Wanneer ebola tutorial?
Ik weet niet of Mascha de foto heeft aangepast, want er staat nu foto. Maar het is voor mij met name de onder- en bijschriften erbij die het zo fout maken. Alsof mascha het over de nieuwe look van 2019 heeft? Of mensen die vertellen hoe leuk het feestje van gisteren was of vragen hoe je dag was? Terwijl op de instagram van AZG note bene staat: “… heeft geholpen om de gevolgen van ebola zichtbaar te maken in ons dagelijks leven, hier op instagram. Want als je het niet ziet, kun je er niet om geven.”
Je ziet LETTERLIJK mensen/influencers met de uiterlijke kenmerken van ebola die bezig zijn met de dagelijkse gang van zaken en lachend op de foto staan?!!!?!?!?

Dit maakt me dan wel heel gelukkig
Justin Biebers Baby is niet langer de meest disliked video op YouTube meer. Het is de YouTube Rewind van 2018 die deze eer krijgt vanaf vandaag. Vond ik wel grappig oké doei.
Wel moedig, maar die zal een aardige buffer hebben