Edit: ik dacht dat ik spoiler had gedaan maar dat is mislukt, oepsie!
Meisje in de vriendengroep heefr miskraam gehad (super sneu natuurlijk, die pijn onderschat ik ook echt niet) waardoor de rest zei dat het zo dubbel voelde omdst ik wel zwanger was. En mijn zwangerschap was heel zwaar, heb een paar keer gehoord of ik er niet zo negatief over wilde doen omdat iedereen het zielig vond voor die andere vriendin.
Mijn vader vond het helemaal niet leuk dat ik zwanger was. Dat heeft me het meeste pijn gedaan. Zeker omdat de zwangerschap een bewuste keuze was en we er gewoon klaar voor waren.
Mijn schoonmoeder (is sowieso een trut dus had niet anders verwacht) toonde totaal geen interesse in de zwangerschap en nu zelfs ook niet in de baby. Schoonvader is overigens wel beste opa ter wereld.
Maar je doet er weinig aan, ik heb bij mân vriendinnen en mân vader ervan gezegd wat ik vond en dat is uitgepraat, mân schoonmoeder is zo uit de hoogte dat ze toch geen moeite wil doen om het goed te maken dus dat is lekker makkelijk haha.
Ik heb overigens wel andere vriendinnen die het superleuk vinden, het is niet allemaal alleen maar negatief.