Volgen jullie bloggers en vloggers via meerdere kanalen? En dan alleen social media of ook via Bloglovin of YouTube?
In België is dit alleszins ook geen correct nederlands Denk dat dit eerder een hersenspinsel is waarbij “kijk je zo” en “zie je er zo uit” door elkaar gehaald zijn.
Wat bedoel je hiermee? Ik ben Belg en heb dit nog nooit gehoord. Ook ‘zich de tyfus krabben’ is totaal geen Belgische uitdrukking, maar een Nederlandse, volgens mij.
Rare toon, met dat ‘hoop ik’ erachter. Of ik interpreteer het verkeerd.
Kunnen ze lekker huizenruil doen met Masha.
Ik doelde op het : ‘’ kijk je niet zo uit.’’
Dat is geen nederlandse zin dus vandaar dat ik zei ; ‘‘hoop ik’’ aangezien het anders behoorlijk stom overkomt. Als ze nederlands zou zijn dus.
Zo gelachen hier om .
Nienke gaat van hotel naar hotel?
Rebecca Denise is zwanger! Ik volg haar niet maar de bekendmakingsvideo stond in mijn suggesties en het is wel echt een leuke video
Dacht ff dat je Sarah Rebecca bedoelde maar er is dus ook een Rebecca Denise
Ja dat weet ik weet ik ook nog niet zo lang, en ze gaan om met een beetje dezelfde mensen geloof ik, super verwarrend
Haha ik kende haar niet maar net de video gezien en echt zo hard moeten huilen (ben zelf net 6 weekjes zwanger en al wat mensen verteld waarvan de reactie me nogal teleurstelde dus semi pijnlijk om te zien maar wel heel mooi)
Ja leuke video!
Ik kende haar een beetje via Lotte. Daarna kwam ik op haar kanaal en zag ik dat ze ook heftige video’s heeft over meermalen misbruik en daarvan zwanger op haar 18e.
Ben haar gaan volgen.
Hier ook veel teleurstellende reacties gehad, het is echt een rotsituatie. Toen de baby er eenmaal was, was bijna iedereen bijgedraaid. Ik heb het daarna ook eerlijk gezegd dst ik niet blij was met de reacties en heb toen van veel mensen excuus gekregen. Owja en proficiat met je zwangerschap!
@Milkshake3 @Paisleypark Wat kunnen mensen toch ook stom doen zeg, echt niet leuk op zo’n moment. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap/baby!
Jeetje ja pijnlijk he? Het valt me gewoon zoooo tegen had dit nooit verwacht. M’n vriend zegt ook steeds van ja ze draaien wel bij maar ik denk nu echt van ja leuk als het kind er is wil iedereen wel ‘‘de leuke dingen’’ meemaken/meekrijgen. Dat idee staat me zo tegen dat ik echt denk van nu niet, nooit niet (dat zullen deels ook wel de hormonen zijn haha). Fijn dat je i.i.g. excuus hebt gekregen! Hoe heb jij dat gebracht? Ik heb het zelf mijn teleurstelling nog niet geuit maar zit er wel heel erg mee dus misschien moet ik dat toch gewoon gaan doen.
Lief, thanks!
Eigenlijk gewoon recht voor z’n raap haha. Ik zei dat ik hun reactie niet leuk vond en dat het heel kwetsend was. Maar daar komen ze eerlijk gezegd toch pas achter als ze zelf zwanger zijn. En dan is het aan jou om te kiezen of je wel leuk en gezellig doet of dst je hetzelfde doet haha. Ik weet al dat sommige mensen hetzelfde terug kunnen verwachten als dat ze bij mij deden.
Wat zijn dan “teleurstellende reacties”, sorry als ik nu HEEL dom overkom maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen anders reageren dan blij voor je en gefeliciteerd etc?
@Paisleypark Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik vind dit best wel een leuke video voor de verandering.
Haha ja dat is ook maar het beste, gelijk eerlijk zeggen. Het moest bij mij alleen echt even landen omdat ik het totaal niet aan zag komen. Ik ga er iig nog wel op terugkomen. Ben benieuwd of ik nog salty ben als ze zelf zwanger zijn (kan me zo voorstellen van wel hahaha)
@iedereen: Bedankt voor alle lieve reacties en felicitaties! Doet me echt heel erg goed.