Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Wil is degene van de Hilarisch-meme, die blonde. Tien is de ander

3 likes

42?! Ik dacht eerder 24

9 likes

Hehhhhh wtf?!

1 like

Wat is er met de tanden van die vriend op de laatste foto (weet niet hoe ik dat hier kan delen)

Een beugel denk ik?

1 like

Dit is dus waar ik het vandaan heb!

1 like

Dit hoor ik ook heel vaak ja. Geen idee wat het is :thinking:

Op de andere foto’s kijken de mensen achter hun wel vrolijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ezelsbruggetje: Wil draagt een bril, Tien kan ook zonder goed zien.

Het concept van de paspopvideo vind ik trouwens wel leuk bedacht!

11 likes

Ja, dat zou idd ook kunnen.:flushed:

Ik dacht 39? Dus zal iig zoiets zijn.

Ik vind het ook wel weer ver gaan om zoiets te bestempelen als ā€˜ongepast’ eigenlijk. Tuurlijk, een jaar samen zijn is niet zo lang en dat iemand kinderen heeft zou voor mij persoonlijk ook een reden zijn om dit (nog) niet te doen. Maar dat je zelf ergens anders voor zou kiezen maakt hun keuze toch niet per definitie ā€˜fout’ of ā€˜ongepast’? Sowieso, hoe goed ken je hen om daar überhaupt zo’n oordeel over te kunnen vellen?

16 likes

Nee autocorrect helaas…

Ik ben denk ik wel ervaringsdeskundige, heb een jaar lang fulltime op een scabiesbus gewerkt om te screenen. Dit soort huidjes heb ik (gelukkig) niet gezien.

1 like

Ik snap de reacties ook niet zo goed hoor? Verloven na een jaar vind ik niet heel bizar, zeker als je wat ouder bent? Wij weten hier ook allemaal niet wat de relatie van Lisanne met die kids heeft en wanneer zij aan elkaar zijn voorgesteld.

Ik heb totaal niets met haar/hen en ook de stijl van het aanzoek ligt mij persoonlijk niet, maar vind het alleen maar leuk voor hen hoor :heart:

6 likes

Ik vind het niet vreemd dat ze gaan trouwen. Ze gingen sowieso toch al samenwonen of niet?
Er is toch weinig commitment verschil tussen samenwonen en trouwen wat mij betreft.

2 likes

Haha mij ook pb’en! Ik wil je muziek wel regelen :smiley:

2 likes

Ik vind de combinatie van het leeftijdsverschil en de ziekeligheid van Lisanne gewoon vreemd. Niet het leeftijdsverschil op zich.

1 like

Ik vind het leeftijdsverschil niet zo vreemd, maar ze wonen dus nog niet samen? Dat zou ik eerst doen, daarna pas verloven. Van de andere kant, wat betekent verloven nou eigenlijk, dat kun je zo weer mondeling afbreken dus je legt je eigenlijk nergens aan vast.

1 like

Huh, wat heeft het een met het ander te maken?

Dat er nog zo’n ā€œtaboeā€ heerst op leeftijdsverschil hier zeg.:dizzy_face:

7 likes

Ik ookšŸ‘»

7 likes