Ik heb geen moeite met leeftijdsverschil hoor! Volgens mij zeg ik dat ook in mijn post.
Dit idd. En ik ken ook wel mensen die zich “verloven” en toch pas jaren later echt gaan trouwen. Dus het verloven op zich zegt niet eens zo veel.
Oh ja sorry dat laatste stond los van jou! Niet duidelijk.
Ik vind meer het leeftijdsverschil icm de “ ziekeligheid” van Lisanne een soort van ongelijkwaardige relatie. Maar dat is mijn interpretatie.
Weet niet hoe ik het duidelijk moet uitleggen.
ahh ik geniet echt van die vlog. de mensen die daar ook zijn, exact mijn beeld over bonnie’s volgers, gewoon hele normale lieve mensen. niet van die gekke minions.
vind het echt heel typerend voor bonnie, echt fantastisch vind ik het. leuke groep zo te zien!
ik snap dit ook eeeecht niet. hoe hij zooo veel geld kan hebben. ongelofelijk joh! wat doet hij dan allemaal?
als hij al zoveel geld heeft, moet je nagaan al die grotere youtubers zoals anna nooshin en kalvijn enzo haha i dont want to think about it
Als je zijn laatste paar video’s kijkt gaat het ook alleen maar over kopen.
Een huis.
Een nieuwe auto.
Een puppy.
Nieuwe spullen voor zijn huis
Het hele huis wordt gesloopt en gebouwd.
Die jongen heeft écht veel geld, maar hij gooit er ook echt mee. Moet ie zelf weten hoor, daar niet van.
(En ja, ergens ben ik wel een beetje jaloers. Ik zou ook wel zonder zorgen over geld willen leven).
Ik hoop altijd zo dat die jongens ook nadenken over later, voor als YouTube niet meer groot is ofzo. En dan schaam ik me weer omdat ik nu klink als mijn moeder.
Hij heeft wel een miljoen abonnees he! Dus meer dan Kalvijn en Anna Nooshin bijvoorbeeld. Ik volg hem niet dus geen idee wat hij precies doet, maar blijkbaar heeft ie in ieder geval genoeg fans haha
Ik kan me zo voorstellen dat die grote YouTubers ook wel een aantal investeringen doen. Zitten vast wel wat slimme mannetjes achter.
Wat leuk!
Het is ook echt een bij elkaar geraapte zooi wat ie allemaal uitkiest
Can’t buy class
Ik vind het ook maar sad die puppy. Deze jongen kan niet eens zijn eigen eten koken.
Het viel me op dat hij ook nooit alleen is in zijn huis.
Er stond in de comments ook een reactie van iemand die zei: ‘je koopt zoveel, maar volgens mij ben je alsnog niet gelukkig’.
Denk ook dat hij lastig alleen kan zijn.
Ja inderdaad. Waarom ga je dan het huis uit vraag ik me af …
Joe Sugg, ThatcherJoe op YouTube
Broer van Zoella toch?
Ik vind de vlogmas intro van Bonnie al niet echt geweldig, maar dat voorstukje voordat ze haar 38 adventskalenders gaat openen kan ik echt niet aan.
Die kat schrikt zich ook lekker de tering.