Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ieders ervaring zal anders zijn, maar ik ervaar het verschil tussen mijn spullen in een busje en intrekken bij mijn vriend emotioneel echt wel duizend stappen minder dan trouwen. Om over het verschil op papier en de gevolgen daarvan als het toch ooit stuk loopt nog niet te spreken.

@EllaFitzgerald Ik vraag me dus af of dit soort huizen verstandige investeringen zijn. Het zijn megadure ‘luxe’ huizen die op de top van de huizenmarkt zijn gekocht. Vervolgens worden er super smaakafhankelijke beslissingen gemaakt in de verbouwingen (kijk bijv naar de badkamers van Annic). Als de boel ooit instort (rente stijgt bijvoorbeeld) raak je zo’n huis denk ik moeilijk kwijt en draai je verlies. Daarnaast willen de meeste youtubers vrij snel weer verhuizen. Dat kan in de huidige huizenmarkt, maar hoelang dat zo blijft… (Maar zoveel verstand van de huizenmarkt heb ik niet dus misschien klopt dit allemaal niet).

3 likes

Elise Joanne is terug naar “Ome Rubbertje”.

:sob:

46 likes

Niks. Als ze maar door genoeg minions genomineerd worden.

Ja het is echt idioot als je erbij stilstaat. Ff een foto maken voor op je insta, of voor de spiegel uitleggen wat je aanhebt. “Het YouTubeleven is zwaar werken.” Hmm. Al geloof ik wel dat er heel veel verschil in zit. Die jongens van Stuk zijn volgens mij 24/7 met hun werk bezig net als die Dylan Haegens, die heeft nu ook een eigen tijdschrift. Die maken echt wel leuke originele content voor kinderen. Maar die Gio, vind ik al zo’n BLEH mannetje, gaat op zn bureaustoel zitten en DM’s voorlezen wat hij van meisjes heeft ontvangen en nog meer ontzettende ONZIN. Ik gun zo’n gast het bijvoorbeeld echt niet. Ga terug naar school kind.

21 likes

Maar het zakelijke/ financiële verschil heb ik ook benoemd in een post.
Ik vond het bij mij laten wonen van mijn vriend veel moeilijker dan trouwen toen we eenmaal samenwoonden. Zo zie je maar wat er voor verschillen zijn tussen mensen.

1 like

Hij heeft net een zak drop gegeten

6 likes

Jiami heeft hier een hele tijd geleden toch al advies gevraagd mbt kopen/huren? Denk dat zij best wel wat spaargeld heeft, ze is zo jong al begonnen met werken en ondernemen. Dus vind het niet gek en juist verstandig dat je dan iets gaat kopen.

Ik heb net pas David Dobrik ontdekt, ondanks dat hij echt al een paar jaar heel groot is volgens mij. Maar ik vind zijn vlogs echt heel erg leuk! Helpt ook dat ze maar 4min20 zijn altijd, dan zitten er nooit lange saaie praatstukken in ofzo. Die vriendengroep lijkt me zo gezellig. En ze gedragen zich ook lekker naar hun leeftijd, beetje de fratboy levensstijl met veel feesten en gekke dingen doen enzo. Vind ik persoonlijke meer relatable dan van die 21-jarige die een huis en verloofde hebben en de hele dag niet van de bank afkomen.

1 like

Bonnie als je dit leest, wil je alsjeblieft je hertenposter recht hangen. Dan kan ik een stuk rustiger kijken en krijg je een duimpje omhoog :+1:

60 likes

Ik vind die vriendin (of ex?) van die Gio zo fascinerend op insta. https://www.instagram.com/juultjetieleman/
Vind het een heel leeg leven aan die foto’s te zien.

3 likes

Zo ziet het account van de gemiddelde influencer er toch uit?

14 likes

Ook echt alleen maar foto’s van zichzelf :sweat_smile:

1 like

Dit heb ik ook heel erg met Dee. Die plaatst ook alleen maar foto’s van zichzelf? Verder lijkt er echt weinig inhoud in te zitten en toch meer dan een miljoen volgers?? :woman_shrugging:t2:

5 likes

Ja, dat vind ik leeg hahaha, niks persoonlijks aan.

Joyce is bevallen, zulke mooie foto’s! Vind de naam ook helemaal bij ze passen: Hunter. Zo blij voor ze!

86 likes

Manmanman. Ik vind de lippen van Sophie Milzink toch zo slecht gelukt

7 likes

Wow, die naam had ik totaal niet verwacht.
Fijn dat hij geboren is!

2 likes

Van wie o wie is dit gortdroge fusion (jaja avg maar ipv v falafel!!!) maal?

• Wil
  • wil
  • of Wil

0 stemmers

15 likes

Maar dan wel de skrale versie. Wilentien zijn er de winkel niet mee uit geweest.

2 likes

Ik vind vooral de “alles veranderd in 2019” een beetje pijnlijk (er staat echt geen 2018, heb zeer professioneel ingezoomd op m’n laptop). Kan iemand youtubers wat werkwoordspelling leren?

2 likes