Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik zocht net even de nieuwe merchandise van Nienke Plas op… Duur en overpriced zeg

2 likes

Wat doet die verloren broccoli er tussen :face_with_raised_eyebrow:

11 likes

Zelfs in een hongerwinter zouden mensen dit weigeren

8 likes

O wow. Alles is ook vet lelijk en wat een ordinaire teksten. Man man man…

31 likes

Ik kwam net op Utrecht Centraal langs drie meisjes die met twee reusachtige cijferbalonnen en een teddybear foto’s aan het maken waren. Dat ziet er dus nog belachelijker uit in het echt dan op instagram.

53 likes

Waarom zou ik een hoesje willen van 25 euro waar dan ook nog ‘later kut’ op staat? :woman_shrugging:t3:

37 likes

Maar zo is ze zelf toch ook? Bedoel niet lelijk, maar ik vind het wel een schreeuwlelijk dus dan passen die teksten er wel een beetje bij toch? Ik vind r behoorlijk grof gebekt, maar dat is toch een beetje dr “trademark”?
Edit: prijzen daargelaten, want duur is 't sowieso

2 likes

Erger me ook aan het telefoonhoesje waar “realness overleeft” opstaat. Dat lettertype is amper te lezen? Horen die woorden niet gewoon aan elkaar? Waarom nederlands én engels? Zoveel vragen en ergernissen…

11 likes

Ja, ze is absoluut schreeuwerig. Maar vind aan deze merchendise een aardig hoog tokkiegehalte zitten, terwijl ik haar niet persé tokkie vind. Zoals MILF mantel ugh. Maar goed, er is vast een doelgroel voor en hoop voor haar dat het lekker gaat verkopen!

4 likes

Ik zou haar ook niet tokkie noemen nee, maar ik vind r wel ontzettend irritant (niet zo’n populaire mening hier volgens mij) en ik heb 't idee dat ze dit soort termen er zelf ook continu uitgooit. Dus wellicht ben ik bevooroordeeld haha

8 likes

Hahah kan me dat gewoon heel goed voorstellen hoor!

Misschien is dit al gereageerd hoor maar ben nog aan het bijlezen. Toen ze met z’n allen dat kerstdiscodansje gingen doen kon ik niet kijken. Ik kon dat niet aan

3 likes

Ik liep vanmiddag bij Leidseplein dat ik iemand ook heel …poserend bij een gebouw zag staan en iemand anders maakte foto’s. Vond het heel vreemd om dat zo in het wild te zien.

2 likes

Oh wat lief ik smelt. Heel leuk voor ze en wat een mooie naam.

Heel benieuwd hoe ze het moederschap gaan ervaren. En de duizend mutsjes :wink:

1 like

Stiekem wel ff gelachen om milf mantel, but I’ll see myself out

Jammer dat Alwin niet zo lekker gaat! Vind dat hij wel echt leuke video’s maakt, bijvoorbeeld die over ASMR, best potentie

1 like

Ik heb nog een paar Wil van Tien ergernissen

1. Dr nieuwe bril staat steeds scheef en ze lijkt er zo oud door.
  2. Dan is de kerstboom optuigen je meest gelukkige moment met je kinderen en dan ga je dat filmen vanuit elke hoek.
  3. Waarom eindeloos lange kappersbezoeken als je je haar elke keer toch in een knot gooit.
  4. Martine past een blauwe broek en die wil ze gaan kopen en dan gaat Wil 'm gelijk ook passen en kopen.
  5. Waarom zo giebelen bij een outfit met een heuptas. Wat is daar gek aan?
  6. Waarom giebelen bij elke outfit. Ik krijg daar zo’n boerinnen vibe van.
40 likes

Ik cringe echt van die lingeriefoto’s (en die comments erop)…

1 like

Ik ergerde me vooral hieraan:

zit niet zo MET JE MOND VOL TE PRATEN :face_with_symbols_over_mouth:
Dit doet ze trouwens supervaak, zo met volle mond praten en dat vingertje :expressionless:

Ik krijg het trouwens niet in een spoiler, sorry

38 likes

Neeeeeee

:cry:

Is zij ook al vriendinnen met Wil en Tien? Ik zie een mooie vriendschap op basis van (verschrikkelijke) vocabulaire.