Ah ik vind het echt super leuk dat ze zo achter het ‘adopt, don’t shop’ concept staat. Vooral als influencer, weet nog dat Zoella een mopshondje nam en daarmee vergeleken vind ik Diana dus wel echt verfrissend. Niet zozeer voor het cutegehalte gaan, maar echt voor de honden.
Ahhh wat een super schattig lief hondje van Diana. Echt leuke video.
Ik werd echt een beetje emotioneel ofzo van die video van Diana Zo schattig. Bevallingsvideos doen me niks maar dit…
Ik zat met tranen in mijn ogen toen ze haar ophaalde op het vliegtuig
Haha ja same. En ik zat ook zowat te piepen en klappen toen ze zo braaf ging zitten en zo schattig keek en in die bench lag awww. Als Diana alleen dit soort video’s zou maken dan zou ik zo abonneren.
Ik vind dat die Cynthia en Diana allebei moeten stoppen met die diertjes over hun hoofd te aaien. Je ziet gewoon dat ze dat niet fijn vinden en in elkaar krimpen. Gewoon lekker kroelen in dat nekkie vinden ze veel lekkerder.
Maak ff een turtullio voor ze
Ja is goed. Verder laf ik wel alle doggos hoor, maar altijd als ik dat zie denk ik neeee kijk nou naar dat beestje!!!
Jaaa ik had het zelfde, zat echt met tranen in m’n ogen te kijken. Poppy lijkt ook op onze hond die we uit Bulgarije hebben dus extra liefff
Ik wist niet dat er iets bestaat wat ‘traangootje’ heet, en je kan er dus nog fillers in stoppen ook
Ik herinner me een oude video van Mascha waarbij ze dat heel naar bij een schaap deed. Door die video vond ik haar toen serieus niet meer leuk.
M’n vriend vroeg of de eerste twee foto’s de na-versies zijn “omdat die lelijker zijn en dat is toch meestal zo bij plastische zjirurzjie”
Dr witte blouse is vies geworden of er stond geen JV op het dekbed
Nou in de vlog van Sanny zei ze dat ze er bijna niet meer was geweest. Dus het lijkt me dat er wel iets is gebeurd, ik denk zoiets als super veel bloedverlies.
omg ja heb ook gejankt bij die vlog van diana met hun nieuwe hond
hoe dat hondje zo angstig en vol spanning op het vliegveld stond, na een lange reis, ver van haar familie enzo <3 zo kwetsbaar
vind het wel mooi en goed dat diana en alex hebben geadopteerd uit goede bedoelingen en niet zoals de meeste influencers een ‘‘mooie’’ nemen
denk dat dat hondje een heel fijn thuis krijgt daar. alleen moest ik ook een traantje laten omdat pip (hun kat) daar zo gelukkig leefde en nu helemaal moet wennen aan een nieuw zusje haha
Bevallingen kunnen als heel heftig worden ervaren zonder dat er iets “mis” gaat, al door een opmerking van de gyn of verloskundige of ongepland afwijken van het geboorteplan kan iemand een vet nare “nasmaak” (soms zelfs in de vorm van psychische problemen) overhouden.
(Geldt natuurlijk zeker niet voor iedereen)
Hou me toevallig momenteel bezig met de psychologie kant hiervan namelijk
Ze heeft wel eens verteld dat ze die “outer body experience” ook had in een hele nare periode van haar leven (staat een artikel over online). Ik denk dat het daarom zo heftig voor haar was. Los van dat een bevalling sowieso heel heftig is/kan zijn, laat staan als ie 40u duurt!
Kijk, een bevalling is natuurlijk een heel persoonlijk iets. Ik dacht dat er bij Martine ook iets super heftig was gebeurd als in dat maik er bijna niet meer was geweest of anderszins. Maar misschien bracht de hele situatie haar terug naar hetgeen erg vroeger is gebeurd en dan linkt ze dus iets wat heel mooi zou moeten zijn, aan iets wat verschrikkelijk voor haar is. Maar goed, we kennen het hele verhaal niet dus zoiets is moeilijk te beoordelen imo.
Ik ben wel blij dat ik nuchter tegenover mijn bevalling stond. Het moest eruit en hoe maakte me niet zoveel uit.
Pareltje weer
Jaa ik heb weer zitten lachen hoor. Vond hem wel wat te lang.