Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Kijk, een bevalling is natuurlijk een heel persoonlijk iets. Ik dacht dat er bij Martine ook iets super heftig was gebeurd als in dat maik er bijna niet meer was geweest of anderszins. Maar misschien bracht de hele situatie haar terug naar hetgeen erg vroeger is gebeurd en dan linkt ze dus iets wat heel mooi zou moeten zijn, aan iets wat verschrikkelijk voor haar is. Maar goed, we kennen het hele verhaal niet dus zoiets is moeilijk te beoordelen imo.
Ik ben wel blij dat ik nuchter tegenover mijn bevalling stond. Het moest eruit en hoe maakte me niet zoveel uit.

1 like

Pareltje weer :joy:

17 likes

Jaa ik heb weer zitten lachen hoor. Vond hem wel wat te lang.

Ik vind dit zo’n lieve post.

2 likes

Dit ras is nog accurater eigenlijk (en ze noemen het ook zelf in de video haha)

16 likes

Ik weet niet of iemand Lize Korpershoek volgt maar zij maakt(e?) ook Youtube video’s en ik geloof ook illustraties en is model. Ik zat net door mijn stories te gaan en eerst zag ik dan zo’n leuke en grappige story van Lize waarin ze er ook nog eens prachtig uitziet, en daarna kwam de story van Anna en die was ineens in vergelijking zó oppervlakkig en een beetje wannabe-model en gewoon zo’n wereld van verschil. Ik waardeer Anna wel als zakenvrouw maar ik kan me nu wel heel goed voorstellen hoe haar oppervlakkigheid jullie irriteert. Vooral eigenlijk omdat zij en die Romy doen alsof het allemaal Echte Kunst is wat ze maken, maar het is gewoon zoveel materialisme en overdaad :worried: (volgens mij zijn de twee wel bekenden van elkaar en wil ze ook niet tegen elkaar afzetten ofzo, maar zo’n Lize is wel echt veeeeeel meer my cup of tea)

10 likes

Ja! Ik moest ook lachen om dat Lize een foto plaatste op een boot met corendonreizen en dat ze er bij zette ‘voel me net Anna nooshin’ haha.
Ik trek die hele ‘wij maken Kunst’ vibe van Romy en Anna ook zoooo slecht. En dan vooral die filmpjes die Romy maakt, ik hatewatch dat echt te graag :weary:
(Zoals deze echt wie maakt dit over zichzelf??? Waarom?? https://www.youtube.com/watch?v=Z2PQ7k88BLo)

17 likes

Dylan haegens heeft z’n eigen tijdschrift uitgebracht, hoe slim en origineel!

17 likes

Wow dat filmpje haha ik voel me helemaal ongemakkelijk bij het kijken ervan

6 likes

Oh nee. In mijn klasje zitten serieus 3 kinderen die dit zo zouden kopen.

1 like

‘Hoe doe je een Fortnite dansje?’

Kill me.

6 likes

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooo ooooooo

RIP Grace

3 likes

‘Unlike some she can think for herself’

Hahahahaha ik ken heel dit meisje niet maar ze had dit filmpje net zo goed ‘Ode aan mezelf’ kunnen noemen. Wie gaat er nou zulk soort praat in de derde persoon over zichzelf uitkramen, filmen en met de wereld delen?

6 likes

En dat zet je dan op papier. Hier wil iedereen toch een Youtube turtulio van :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Klaar voor de vooropleiding van de kunstacademie!

7 likes

  1. Zoek voor de lol eens op #gekopkerst op Instagram
  2. Zie allemaal dezelfde Gamma-spon van een kerstboom in ‘anonieme’ verpakking
  3. Lees bij iedere influencer een variant van dezelfde beschrijving. “Ja ik ben iemand die aaaaltijd al kerst vroeg in huis haalt en dat kan nu dankzij Gamma hihihihi.”
  4. Voel een combi van afschuw en plaatsvervangende schaamte omdat dit hele wereldje zo gemaakt is


Merry Christmas.

55 likes

Ja precies hahaha hoe ga je dat opschrijven. Als er iets is waar je bewegend beeld bij kunt gebruiken
 Beetje alsof ik die normaal met gedrukte tekst werk ineens een Youtube filmpje ga maken waarin ik spelfouten verbeter ofzo.

1 like

En wat is het punt van die doos, behalve lekker veel extra verpakkingsmateriaal dat je vervolgens weg kan pleuren want #fuckhetmilieu #koopdingen?

11 likes

Als je zo quirky bent dat je nu al een kerstboom in huis haalt, dan is dat slechts bijzaak toch? Een biologische vegan local avocadosmoothie en je kan weer roeptoeteren over hoe #eco je bent :thumbsup:

6 likes

Dan alsnog, vind het zo’n domme naam, net als bij Bonnie met Poppy en Sjakie. Vind Poppy ook echt niet bij die hond passen haha

2 likes