Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik vind dit zo’n lieve post.

2 likes

Dit ras is nog accurater eigenlijk (en ze noemen het ook zelf in de video haha)

16 likes

Ja! Ik moest ook lachen om dat Lize een foto plaatste op een boot met corendonreizen en dat ze er bij zette ‘voel me net Anna nooshin’ haha.
Ik trek die hele ‘wij maken Kunst’ vibe van Romy en Anna ook zoooo slecht. En dan vooral die filmpjes die Romy maakt, ik hatewatch dat echt te graag :weary:
(Zoals deze echt wie maakt dit over zichzelf??? Waarom?? https://www.youtube.com/watch?v=Z2PQ7k88BLo)

17 likes

Dylan haegens heeft z’n eigen tijdschrift uitgebracht, hoe slim en origineel!

17 likes

Wow dat filmpje haha ik voel me helemaal ongemakkelijk bij het kijken ervan

6 likes

Oh nee. In mijn klasje zitten serieus 3 kinderen die dit zo zouden kopen.

1 like

‘Unlike some she can think for herself’

Hahahahaha ik ken heel dit meisje niet maar ze had dit filmpje net zo goed ‘Ode aan mezelf’ kunnen noemen. Wie gaat er nou zulk soort praat in de derde persoon over zichzelf uitkramen, filmen en met de wereld delen?

6 likes

En dat zet je dan op papier. Hier wil iedereen toch een Youtube turtulio van :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Klaar voor de vooropleiding van de kunstacademie!

7 likes

Gisteren net hetzelfde gedaan haha
Je ziet bij de meeste ook iets van ad - spon -
sp - collab (hoeveel verschillende woorden kan je eigenlijk verzinnen voor hetzelfde) staan maar ook niet bij iedereen

1 like

Ja inderdaad viel mij ook op, niet de ‘standaard youtube influencers’. En dat komt idd lekker binnen even een foto van een gratis kerstboom en :money_with_wings:

1 like

Als je weer even wil huilen. Ik kwam deze onlangs tegen (wel buzzfeed dus jammer) maar moest ook wat tranen laten. Zo leuk om te zien hoe veel beter hun hondje eruit ziet en hoe lief die kinderen ermee omgaan.

Samenvatting

https://youtu.be/NMkLGZSrLto

2 likes

Ohhh Lize, ik herinner me nu dat zij jaren terug een serie had op het yt kanaal van Topnoth, waarin ze elke aflevering iets leuks ging doen met haar moeder. Ik vond dat toen zoo leuk en helemaal anders dan al die andere youtube filmpjes.

1 like

Ik vind de adoratie van Romy voor Anna altijd een beetje creepy ofzo. Het lijkt of Romy’s hele leven om Anna draait en Anna zie je daar zo erg van genieten

14 likes

Ik vind Poppy wel een leuke naam eigenlijk. Klaproos was vreemder geweest. :stuck_out_tongue:

22 likes

Hoeveel views op YouTube heb je nodig om een beetje succesvol te zijn of er inkomen uit te halen?

Het valt me op dat mensen die regelmatig uploaden soms niet eens de 2000 views aantikken. Zoals dat meisje van fitbeauty, ze stopt wel veel tijd in video’s geloof ik maar heb toch het idee dat er geen hond naar kijkt. Ik volg haar alleen op insta en daar deelt ze zo enthousiast alle respons die ze krijgt. Maar dan zie ik onder zo’n video maar 20 reacties staan??

2 likes

Ook die geile stem erbij en dat verwijtende toontje van “unlike others…” Echt heel errruuug dit. Lijkt me BTW niet leuk om niet meer je eigen persoon te zijn, maar soort verlengde van a. Nkkshin

2 likes

Ik probeer met man en macht foto’s te vinden van jos.e Veldhuiz.en met kort haar, maar kan het niet vinden

Ik ook inderdaad, want ik heb net als haar op de before foto’s zo’n hangende oogleden (hooded eyes)
Een correctie (operatie) vind ik te ver gaan maar heb wel interesse of dit met fillers ofzo aangepast kan worden.
Ik vind het ook bijzonder dat ze eerst heel veel sproeten heeft en dat nu niet meer lijkt te hebben. Zou dat gelaserd zijn? Ze zit wel echt altijd vol in de make up. Geloof niet dat ik haar ooit make up loos gezien heb, ook al zegt ze dan van wel.

Ik vind dit echt zo’n onaardige formulering en echt kwetsend. Een muis?!

1 like