Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Gisteren net hetzelfde gedaan haha
Je ziet bij de meeste ook iets van ad - spon -
sp - collab (hoeveel verschillende woorden kan je eigenlijk verzinnen voor hetzelfde) staan maar ook niet bij iedereen

1 like

Het viel mij ook op dat het ook veel mensen uit het televisiewereldje zijn. Jan Versteegh, Liza Sips, Carolien Spoor (dat straatje zeg maar). Denk dat die het ook wel lekker bijverdienen vinden.

Ja inderdaad viel mij ook op, niet de ā€˜standaard youtube influencersā€™. En dat komt idd lekker binnen even een foto van een gratis kerstboom en :money_with_wings:

1 like

Als je weer even wil huilen. Ik kwam deze onlangs tegen (wel buzzfeed dus jammer) maar moest ook wat tranen laten. Zo leuk om te zien hoe veel beter hun hondje eruit ziet en hoe lief die kinderen ermee omgaan.

Samenvatting

https://youtu.be/NMkLGZSrLto

2 likes

Ohhh Lize, ik herinner me nu dat zij jaren terug een serie had op het yt kanaal van Topnoth, waarin ze elke aflevering iets leuks ging doen met haar moeder. Ik vond dat toen zoo leuk en helemaal anders dan al die andere youtube filmpjes.

1 like

Ik vind de adoratie van Romy voor Anna altijd een beetje creepy ofzo. Het lijkt of Romyā€™s hele leven om Anna draait en Anna zie je daar zo erg van genieten

14 likes

Ik vind Poppy wel een leuke naam eigenlijk. Klaproos was vreemder geweest. :stuck_out_tongue:

22 likes

Hoeveel views op YouTube heb je nodig om een beetje succesvol te zijn of er inkomen uit te halen?

Het valt me op dat mensen die regelmatig uploaden soms niet eens de 2000 views aantikken. Zoals dat meisje van fitbeauty, ze stopt wel veel tijd in videoā€™s geloof ik maar heb toch het idee dat er geen hond naar kijkt. Ik volg haar alleen op insta en daar deelt ze zo enthousiast alle respons die ze krijgt. Maar dan zie ik onder zoā€™n video maar 20 reacties staan??

2 likes

Ook die geile stem erbij en dat verwijtende toontje van ā€œunlike othersā€¦ā€ Echt heel errruuug dit. Lijkt me BTW niet leuk om niet meer je eigen persoon te zijn, maar soort verlengde van a. Nkkshin

2 likes

Ik probeer met man en macht fotoā€™s te vinden van jos.e Veldhuiz.en met kort haar, maar kan het niet vinden

Ik ook inderdaad, want ik heb net als haar op de before fotoā€™s zoā€™n hangende oogleden (hooded eyes)
Een correctie (operatie) vind ik te ver gaan maar heb wel interesse of dit met fillers ofzo aangepast kan worden.
Ik vind het ook bijzonder dat ze eerst heel veel sproeten heeft en dat nu niet meer lijkt te hebben. Zou dat gelaserd zijn? Ze zit wel echt altijd vol in de make up. Geloof niet dat ik haar ooit make up loos gezien heb, ook al zegt ze dan van wel.

Ik vind dit echt zoā€™n onaardige formulering en echt kwetsend. Een muis?!

1 like

Wat is er jammer aan Buzzfeed?

1 like

Het overgrote deel van hun content spreekt mij persoonlijk niet erg aan. Ik vind dat ze opzich wel goede ideeĆ«n hebben voor vermakelijke videoā€™s maar de uitvoering vind ik dan vaak tegenvallen, maar dat is het hele idee van buzzfeed natuurlijk ook, snel veel content maken en veel kijkers trekken in plaats van iets meer moeite doen voor een net wat informatievere video. Wel zijn er ook wel een aantal videoā€™s die dit wel doen! Maar dat is eerder de uitzondering dan de regel.

1 like

Echt? Ik vind het helemaal niet beledigend. Gewoon een klein gezichtje?

31 likes

Hahah, ja ik moest zelfs even teruglezen, dacht dat ik het gemist had. Vind muizekopje niet zon heftige belediging. Rattekop misschien erger, maar kan er ook nog mee door

5 likes

De titel van dit topic is anders dan de vorige edities :angry:

5 likes

Hahahah jij vindt rattenkop een acceptabel woord om iemands uiterlijk te beschrijven?

10 likes

Nah, het is niet bijzonder vriendelijk neeā€¦;p maar echt onder de gordel vind ik het nog niet.

Ben jij de originele banana? Ben in de war door t plaatje en dacht dat er nog een banaan was

Iā€™m the OG bby :dancingbanana:

2 likes