Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Heerlijk deze video’s, kan me hier ook uren mee vermaken :sweat_smile:

Denk dat bij haar ook een deel in de familie zit, aangezien ze in een video vertelde een diamanten Cartier armband van haar late mother-in-law te hebben gekregen.

en géén boekenkast.

5 likes

Ohh man als ik die stories kijk van Anna en friends dan krijg ik echt zo’n triest gevoel. Ik volg ze allemaal niet maar kan het niet helpen om de stories te kijken maar ik ga er nu mee stoppen haha. Ik kan het niet goed uitleggen, maar ze komen zo oppervlakkig en aandachtsgeil over.

17 likes

Ja precies dit! Toen ze net begon met YouTube vond ik haar echt tof en ook verfrissend haar kijk op mode en carrière maken etc. Ik lees hier ook vaak dat Anna zo begaan is met haar reputatie en carrière. Maar ik heb juist het idee dat dat iets van “vroeger” is en ze de dingen die ze nu doet op de lange termijn juist helemaal niet goed zijn voor haar reputatie. Maar ik denk inderdaad wel dat ze hier veel geld mee verdient.

6 likes

Huuuuuuuuuuuuh zij woonden zo ergens anders dan ik dacht! Wtf. Ik ben helemaal confuus.

5 likes

2 van mijn favoriete vloggers zijn nu eindelijk verloofd en omg ik moet zo hard janken om hun filmpje. Zo mooi, zo lief. :cry: :heart:

8 likes

Wat een moooi appartement hadden ze.

3 likes

Ik had die straat wel verwacht, niet het uitzicht alleen. Wat een enorm huis zeg! Daar is echt wel iets moois van te maken, los van de Sims meubels.

7 likes

Wow wat een mooi huis! Ben heel benieuwd welke richting ze nu uit zijn gegaan. Gok ergens als bijvoorbeeld Gouda, Alkmaar beetje zo’n grootte

2 likes

Wauw wat een mooi en groot appartement! Kan me wel voorstellen dat ze toe waren aan iets rustigers dan daar.

2 likes

ik kijk eigenlijk nooit iets van hun maar wat een lief en oprecht stel is het ook!

7 likes

Jill heeft inderdaad lipfillers

1 like

Ik vind Robert zo’n creep he

(bron: nieuwste Annic-vlog, vanaf 7.21)

49 likes

Wow. Op basis van dit filmpje had ik haar ouder dan 40 geschat…

6 likes

Fixed it for you

58 likes

Gelukkig wil ze ‘zwart op wit zeggen’ dat ze ons niet wil aansporen tot lipfillers. Wat een slecht taalgevoel heeft zij.

21 likes

Ze is zich hier zelf ook bewust van maar het is bij haar wel echt opvallend ja… Ik vind het heel interessant wat voor zinnen zij kan maken en dat ze zich er dan niet bewust van is dat het fout is/niet klinkt :see_no_evil: Ben benieuwd hoe zoiets ontstaat of waar dat aan ligt.

3 likes

Vind het écht niet mooi

Ze hebben het toch maar officieel gemaakt.

14 likes

Hier is het wel eens gegaan over mensen die hun kinderen op youtube plaatsen en dit is voor mij echt een schoolvoorbeeld. Ze plaatsen soms zo eng veel over hun kinderen. Heb ze al een tijdje niet gekeken maar kreeg gelijk weer kriebels haha.

1 like