Aaahahahahahahahahaa, is dit haar moeder?
Oke het is hier al heel vaak genoemd, maar vandaag heb ik Cynthia eindelijk ontvolgd. Ik word zo moe van haar? Ze gaat echt over ieder puntje commentaar over haar in discussie. Als ze nou zo af n toe de discussie aangaat snap ik dat nog. Maar dit gaat te ver en lijkt me met name heel vermoeiend voor haarzelf. Degenen die het met haar eens zijn blijven het met haar eens en degenen die commentaar op haar hebben worden door deze discussies nou niet bepaald overtuigd van haar standpunt. Integendeel.
Jep
Go Jolanda.
Ik zit me dus echt af te vragen of het nog aan is met Jiami en haar vriend. Hij kwam wel voor in haar recap (ook maar 3 keer ofzo) maar verder zie je hem nergens meer. Dit houdt me echt bezig de afgelopen weken.
Ze zijn nog wel Facebook official dus ik denk dat ze nog wel samen zijn?
Jill zegt dat het feest waar ze heen gaat die dag een grote chaos wordt omdat er maar liefst 690 mensen op aanwezig staan op fb. Klinkt meer als een gemiddelde vrimibo…
Ze had van de week nog een reactie geplaatst bij zijn foto met leukie en een hartje (stalker modus) dus ik denk het wel.
Waar werk jij en is er nog plaats voor mij? 690 mensen op de vrijmibo, awesome.
691 past prima !
Ik noem mijn man ook vaak naam dochter. Klinkt zo dom. Maar sommige namen zeg je echt vaak op een dag(kinderen, dieren) en dan krijg je dat denk ik haha.
Ik doe dit veel te vaak moet ik bekennen. Dan roep ik elke naam en op het laatst de goede naam van het kind. Of mijn man zijn naam pas.
Haha dat doet mijn moeder ook. Die heeft mij en mijn zussen alle 3 een naam eindigend op dezelfde letter gegeven. Dan vraag je er ook om.
Haha omg ik ook alle drie de namen eindigen met dezelfde letter. En de vierde straks ook.
Hahaha sterkte dan
Crazy xxmas in Nijmegen, leuk feestje. Als je 18 tot 20 bent.
of feestje van de onderbouw van je middelbare school ofzo. Klinkt niet heel cool.
Maar bij een geboortekaartje laat je het toch gewoon weg? In plaats van good enough erop te zetten. Nja wel een goed statement, maar weet niet of ik een geboortekaartje dan de plaats daarvoor vind. Ik zou het er zelf gewoon niet opzetten.
Oh ja. Ik zag alleen de eerste foto dus had niet gelezen dat dat eronder stond.