Haha dat doet mijn moeder ook. Die heeft mij en mijn zussen alle 3 een naam eindigend op dezelfde letter gegeven. Dan vraag je er ook om.
Haha omg ik ook alle drie de namen eindigen met dezelfde letter. En de vierde straks ook. 
Hahaha sterkte dan
Crazy xxmas in Nijmegen, leuk feestje. Als je 18 tot 20 bent.
of feestje van de onderbouw van je middelbare school ofzo. Klinkt niet heel cool.
Maar bij een geboortekaartje laat je het toch gewoon weg? In plaats van good enough erop te zetten. Nja wel een goed statement, maar weet niet of ik een geboortekaartje dan de plaats daarvoor vind. Ik zou het er zelf gewoon niet opzetten.
Oh ja. Ik zag alleen de eerste foto dus had niet gelezen dat dat eronder stond.
Omg, dat was volgens mij vroeger van nature een mooie vrouw.
Ja ik vind het ook een beetje flauw. Prima als je het er niet op wil zetten maar dan echt wel eerst lengte, gewicht erop drukken en dan ā good enoughā. Overigens snap ik wel dat ze het niet nodig vinden te melden, zelf vind ik het juist altijd leuk om te weten hoe lang en hoeveel de baby weegt. Is gewoon puur nieuwsgierigheid. Het meten wordt volgens mij ook steeds minder gedaan omdat het niet goed is voor de baby om zo te worden āuitgerektā. Oja mijn ouders dachten trouwens echt dat ik een jongen werd dus ze hadden lelijke babyblauwe geboortekaartjes. Haha wat een verrassing dat er toch echt een meisje uitkwam. Ik snap ook niet hoe je er zo zeker van kan zijn als de kans gewoon 50/50 is.
Thanks, nu kan ik weer door met mn leven zonder telkens haar profiel hiervoor te checken haha.
Ik heb ook een haat-liefdeverhouding met veel vloggers.
Die vakantie van a.nna, Kaj etc lijkt echt volledig te draaien om Social media materiaal te maken ofzo. Word er helemaal mee doodgegooid op Instagram. Lijkt me heel leeg en saai
Lijkt me zooo vermoeiend om continue āgrappigā te zijn en je hele vakantie te filmen
Zou me dood genereren als ik daar zou zijn.

Ja dat knock out gaan was in de vlog van Mascha idd
omg, ik ben hooked sinds jouw post. Maar echt⦠hoeeee heeft deze mevrouw het geld voor al deze spullen!? Een Chanel-shirtje voor 1400USDā¦ik werd niet goed 

Ja inderdaad, wat doet zij? Wel goed geregeld haha.