Ahhhhh ik smelt van de weekvlog van ikvrouwvanjou, echt heel mooi. Joyce en Scarlet die samen zo gelukkig overkomen, de betrokkenheid van de donor en zijn vrouw, Scarlet die wel eens gezegd heeft dat ze het heel lastig vond dat ze zelf het kindje niet kon dragen die nu continu een enorme lach op haar gezicht heeft. Zo liefdevol allemaal!
Ik ook! En die overdreven geposeerde fotos van anna met jazzie en anna met robbert ook. ‘Jij en ik voor altijd’.
Eigenlijk wat @smeagol zegt.
Hij is eind augustus vreemgegaan, en zij twijfelt of ze hem kan vergeven. Ze gelooft wel in tweede kansen en hij lijkt veel spijt te hebben. Wel zielig voor haar zeg, haar comments zijn altijd zo heftig.
Ik krijg van al Anna’s posts over vrienden en reacties onder posts van anderen altijd zo’n basisschool hvj wjnmk knzj idee. We get it, you’re friends. Maar krijg daar een beetje hetzelfde gevoel van als bij een relatie die extreem gepusht wordt op social media: nep
Ja, helemaal met je eens. Stel je voor dat je op de uitnodigingen voor je verjaardag ook je lengte en gewicht zou zetten. Of voor je bruiloft. “Lau en Tiny, Samen 176 kilo en 3 meter 28 lang, stappen in het huwelijksbootje”
- Laten weten dat je ergens iets te maken mee hebt
Dat vroeg ik me ook af ja.
En wat is het bericht dan?
Wat hierboven al werd gepost:
Oh cute. Ik heb ze een tijdje terug in een lunchtent in Rotterdam gespot (zij zat lekker buiten op een bankje met haar billen tegen het raam en ik zat binnen tegen haar billen aan te kijken), waar zij met z’n tweëen zaten te eten, maar had toen niet het idee dat er enige vonk vanaf spatte. Maar blijkbaar wel dus, tot zover mijn radar
Ja ik dacht dat je bedoelde dat ze als reactie op Boulevard duidelijkheid gaven op Insta of ze samen zijn of niet, maar ik zie het niet.
Ohh nee, ze maakten er meer een soort grap van. Uiteraard.
Ja ik slaap 8 of soms zelfs 9 uur en als als ik 6 uur geslapen heb klaag ik ook. Ben dan echt niet functioneel.
Iemand anders heeft altijd wel een dodere cavia maar moet je daar altijd rekening mee houden als je klaagt?
Hunter? Ik zie dan een agressieve bulldog voor me.
Oh jezus ze weet het ook weer echt op haarzelf te betrekken.
Ik moet ook kotsen van al dat fysieke contact van Anna en haar vriendjes. Constant elkaar zoenen en aan konten zitten etc. En inderdaad die Robbert, waar komt die opeens vandaan? Hij past wel goed in de inner circle van Anna want ook bij hem ontbreekt diepgang
Oh, wat nobel weer van Sanne dat ze op hun past. Echt ontzettend lief en haar advies zal goed van pas komen…
Bij de naam Hunter denk ik aan deze vrouw. Ze speelde vroeger in the bold and the beautyful.