Nja ze ouders waren ook niet blij dat ie dat had gedaan, maar je kan als ouder verder moeilijk wat doen als ie op zichzelf woont,
ja, eens⦠maar toch, ik had met mijn kind zoals Gio wel een woordje gesproken over of-dit-nou-wel-handig-is.
Hebben ze misschien ook wel. Volgens mij trekt hij zich nergens iets van aan.
Verschrikkelijk vind ik hem. Ik kom heb best vaak tegen in clubs, staat hij daar dom VIP met flessen videoās te en chicks te fixen.
Ja, ik ben toevallig van de week begonnen met zijn vlogs terugkijken, omdat ik benieuwd ben naar de verbouwingen. Alleen vraag ik me inderdaad ook af of al die vriendschappen oprecht zijn of dat ze/sommigen hem gebruiken oid. Ik vind het allemaal maar fascinerend. Zo jong en zo enorm veel geld hebben 
Volgensmij zijn die twee jongens die vaak bij hem thuis zijn nog wel serieus met hem, maar al dat andere volk dat er over de vloer komt vind ik maar raar⦠vraag me ook af in hoeverre zijn buren blij zijn met zoān halfbakken studentenhuis 
Ja en hoe lang blijft dit leuk? Dit leven voor hem?
Hij doet helemaal niks? Heeft geen doel in zijn leven?
en @Michonne o lord ik kijk nu zoān video en mān ogen rollen mān kop bijna uit.
Goed voornemen was geen vlogs meer kijken en dit is een goede reden waarom

Ja maar dat kan ik niet filmen helaas 
Het is een lastige situatie⦠Maar ben het wel deels met haar eens denk ik. Ik heb ook rond moeten vragen wie welke plannen heeft voor vanavond en of ik ook mocht komen. 
1 van die jongens edit iedere dag nu zijn videoās. Ik kijk ook nu Gio zijn vlogs omdat ik stiekem nieuwsgierig ben wat hij van dat huis gaat maken. Snap alleen niet waarom hij er METEEN in moest van zichzelf, waarom niet een paar weken wachten zodat de schilders klaar zijn en er iets meer in het huis staat.
Teske heeft in een best tof huis gewoond.
Ik vind het wel slim, zit ze de komende tijd eerst wel goed. En Dionne heeft ook echt heel veel kleding enz.
En veel speelgoed, wat een heerlijk leven.
Dat ook ja. In haar huidige huisje staat het boven allemaal heel erg opgepropt omdat ze zoveel heeft dus denk dat het voor haar wel fijn is dat de kamers wat meer ruimte over houden straks.
Hahaha ik stond in de kroeg en Sophie Hol en die vriendin, birdie ofzo waren er ookš
Het viel te verwachten van 2wmn. Wel slecht geschreven zeg dat artikel. Niet echt een laatste artikel waardig. Ik vind het wel knap dat ze steeds nieuwe dingen ondernemen en risicoās nemen. Verder heb ik zelf helemaal niks meer met ze en volg ze al een tijdje niet meer.
Oh, ik heb een deel gelezen en vond het in ieder geval intuĆÆtief niet tegenvallen?
Zooo holy shit Serena heeft de spon maand zo te zien ook wel optimaal benut. Ik vind dat zo bijzonder hoe die merken met haar nog willen werken, upload zoān beetje niks meer op YouTube en hengelt alleen spon binnen voor ig. Ik ben benieuwd wat ze uiteindelijk gaat doen, op een gegeven moment zijn mensen dit toch gewoon zat?
Ja, er zit wel een opbouw e.d. in, maar het komt een beetje op mij over alsof het even snel geschreven is.