Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

We zitten niet eens in het beutyblogtopic :joy:

Maar de discussie is verplaatst. Bevalling geslaagd. Gefeliciteerd iedereen!

13 likes

Dankjewel @Lula! Sorry voor de overlast, hehe.

1 like

Zou me dood genereren als ik daar zou zijn.

Mel is ook mijn guilty pleasure :two_hearts:

2 likes

:joy::joy:

Ja dat knock out gaan was in de vlog van Mascha idd

omg, ik ben hooked sinds jouw post. Maar echt
 hoeeee heeft deze mevrouw het geld voor al deze spullen!? Een Chanel-shirtje voor 1400USD
ik werd niet goed :scream::disappointed_relieved::joy:

Ja inderdaad, wat doet zij? Wel goed geregeld haha.

Heerlijk deze video’s, kan me hier ook uren mee vermaken :sweat_smile:

Denk dat bij haar ook een deel in de familie zit, aangezien ze in een video vertelde een diamanten Cartier armband van haar late mother-in-law te hebben gekregen.

Dure auto’s en horloges. Wat heeft een mens meer nodig in het leven.

Edit: oh, een ‘lekker wijf’ natuurlijk.

16 likes

en géén boekenkast.

5 likes

Nee koffietafelboeken zijn voldoende. Over dure auto’s en horloges.

12 likes

Ohh man als ik die stories kijk van Anna en friends dan krijg ik echt zo’n triest gevoel. Ik volg ze allemaal niet maar kan het niet helpen om de stories te kijken maar ik ga er nu mee stoppen haha. Ik kan het niet goed uitleggen, maar ze komen zo oppervlakkig en aandachtsgeil over.

17 likes

Ja precies dit! Toen ze net begon met YouTube vond ik haar echt tof en ook verfrissend haar kijk op mode en carriùre maken etc. Ik lees hier ook vaak dat Anna zo begaan is met haar reputatie en carriùre. Maar ik heb juist het idee dat dat iets van “vroeger” is en ze de dingen die ze nu doet op de lange termijn juist helemaal niet goed zijn voor haar reputatie. Maar ik denk inderdaad wel dat ze hier veel geld mee verdient.

6 likes

Huuuuuuuuuuuuh zij woonden zo ergens anders dan ik dacht! Wtf. Ik ben helemaal confuus.

5 likes

2 van mijn favoriete vloggers zijn nu eindelijk verloofd en omg ik moet zo hard janken om hun filmpje. Zo mooi, zo lief. :cry: :heart:

8 likes

Wat een moooi appartement hadden ze.

3 likes

Ik had die straat wel verwacht, niet het uitzicht alleen. Wat een enorm huis zeg! Daar is echt wel iets moois van te maken, los van de Sims meubels.

7 likes

Wowwww wat een huis, had ook een heel ander huis in gedachten!

1 like

Wow wat een mooi huis! Ben heel benieuwd welke richting ze nu uit zijn gegaan. Gok ergens als bijvoorbeeld Gouda, Alkmaar beetje zo’n grootte

2 likes